Thursday, August 13, 2015

ADIK KU QEYRA

adik pompuan saya yang last ni, dia macam tak tahu nak buat apa...
ikut je orang soh...iikut je apa adik badik atau mak abah soh...soh masuk kolej amik jurusan ntah apa apa pun dia amik...dulu masa nak masuk asrama pun dia ngikut walaupun mak abah kena tengok dia setiap hujung minggu...
baru baru ni, dia decide nak benti kolej sbb nak temankan mak selepas arwah abah meninggal.... keje ngn mak sekarang teruskan perniagaan warung yang arwah abah usahakan. petang keje jaga kedai kat kampung lak----ni pun dia ikut je apa akak dia soh buat...

kak uda doakan yang terbaik dan semoga Allah balas segala pengorbanan ko dik..walaupn ko dah jatuh chenta dengan kapal kapal kat port tu...
opssss...jangan masuk meminang dia...dia masuk ngempeng dengan mak saya lagi...dia Siti Nur Shakirah Saleh




2 hari lepas, dia wassap bagitau yang dia dapat panggilan Politeknik kat Kedah...syukurr Alhamdulillah... Allah gantikan yang lebih baik untuk dia..tak perlu mak nak risau perbelanjaan kolej dan wang saku yang tinggi...Allah tu Maha Mengetahui kan???

No comments:

Post a Comment