Tuesday, August 11, 2009

PAMERAN ORKID

Ni lanjutan dr entry cuti-cuti malaysia smlm....balik zoo johor tu, kami singgah di Danga Bay, sebab aku teringt ada pameran orkid di Danga Bay....bila aku luahkan hasrat hati tuk singgah pd mr hubby, mr hubby ok je....wah, ni kiranya hari menurut kata isterilah ni...ha ha ha....tapi, mmg tak rugilah singgah...best...giler biji mata tgok orkid2 kat situ...seb baik belum ada umah sndiri, kalau tak, harus penuh boot keta ku rembat...












cntikkan?....best arh...mr hubby kata, kalau next year ada lagi, dia nak rembt byk2 utk ltk kat umah kitaorg...ha ha ha......semoga loan rumah tu akan lulus hendaknyer...aminnnn...

2 comments:

  1. isk semnagt2 pokok dia,.teringat orket mak saya...keding jer..hehehe...

    pakai baja mahal kot..akak beli ke sepasu dua?

    ReplyDelete
  2. ala kak,dont wory ar...kite rase loan akk tu msti lps nyer..

    t leh ar li orkid byk2..ckp kt abg zam kite nk gak tau..tau..huhuhu...

    p,mmg happy lau dpt dok umah sndiri..pe nk wat pn xde yang mrh kn?lau lah kite pn ade umh sndiri...

    ReplyDelete

SELAMAT PAGI! SARAPAN PAGI YANG RINGKAS

Hai, Assalamualaikum dan selamat pagi!. dah sarapan?  biasanya Nurie hanya sarapan ringkas je setiap pagi sebab anak anak bersekolah dan ...