Friday, April 17, 2009

HILANG KEMESRAAN

Sejak Mia kat nursery ni, dia jadi mcm cepat ngantuk dan penat.....kkdg, kalau aku amik dlm kul 5.30 ptg, dlm kul 6.30, dia mesti dah mengamuk nak tido.....kkdg aku saje malas nak layan dia tido, sbb nak tunggu ayah dia balik...bukan apa, kalau si mia ni dah tido, dr kul 6.30 ptg hinggalah kul 7.30pg, dia bolh tido...ayah dia kacau cmne pun, dia ttp tutup mata dia......


kesian lak kat ayah dia.....asal balik dr keje je, mia tido, balik keje je, mia tido......sian lak kat dia tak de masa nak bermesra2 ngn anak dia....kalau ngn mak dia layanlah...hik hik hik hik....


tapi itulah yg aku perasan, dia cpat sgt ngntuk....mungkin kepenatan sbb asyik main je kat nursery.....atau pun, dia boring sbb kat umah tak der kawan..( ye ker? ).......aku try ajak dia main2, pun, skjp je, tak smpai 5 minit je, dia dah mula pegang botol susu dia....nak tidolah tu......kkdg aku rasa, mcm aku lak yg bbsitter dia.....hmmm......


kalau hujung minggu, aku sengaja kejut dia bangun awal....sbbnyer, masa tu jelah yg aku ada utk bermesra2 ngn dia...itu pun kkdg, dia lbh suka main sndiri dri join aku....hu hu hu...sedih tau....

1 comment:

  1. mgkin kat nursery dia main jek kot ble dah kat umah sorg2 dah boring tu yg baru ad perasaan nak tido..

    ReplyDelete

Motivasi Diri

Saya terjumpa satu ayat motivasi ni. Ia bukanlah buku motivasi, tapi dari planner yang dihadiahkan oleh sahabat saya Puan Laila.  Ayatnya da...