Monday, April 27, 2009

KLIWON

Saper tgok cter kliwon minggu lpas?...lakonan fasha sandha ngn ..lamak,luper lak....tapi cternyer pasal si suami ni ada belaan.....dan bila dia kuar gi keje, si belaan dia ni dtg ke rumah menyamar sbgai dirinyer....dah si fasha ni termengandungkan anak dia.....


aku cter pasal ni sbb,........lanjutn dr mr hubby gi mancing jumaat lepas....selalunyer, dia akan smpai umah pagi sabtu.......dan mlmmyer aku kuncilah bilik......tetiba bila aku sdr dlm 3 pagi tu, bilik aku jadi terang dan aku perasan pintu bilik terbuka....ruang tamu lak terang....alamk.....takutnyer........dah aku teringat lak pasal kliwon tu.....aku pun wat tipu2 tidor smbil peluk mia kuat2.....takut tul.......

tetiba lak dgr org memasak...aduh....cuak giler......mcm2 aku berdoa...jnglah jadi pa pe kat aku....dan klakonyer lak, aku siap pegang suar kuat2 tu....ha ha ha........tapi, dlm takut2 tu, aku tertido gak......until my alarm berbunyi.....bila tersdr aku tgok, mr hubby baring kat sblh......dalm keadaan takut tu, aku try cuit2 bdn hubby,,,,,,smbil buat spot check kat diri aku samada aku "ternoda" atau tak......ha ha ha ha ha...................bila ku cuit2 laki aku tu, dia tesdr.....siap tanya,
knapa?......pagi tadi abg buka pintu, tak der respon pun...mlas nak kejut............

peh.....bolh gitu.....aku dahlah cuak.....dia leh buat biasa je....aku pun leh terlupa yg mr hubby pun ada kunci bilik....he he he....


:~mr hubby kata, cm budak kecik....tgok tv pun smpai terpengaruh2.......


5 comments:

  1. huahuahua..kelako jek SITI ni sampai terbawa² dalam tido.. hahaha

    ReplyDelete
  2. erm.. keliwoon kadang2 ke tgk.. :)

    tq for the award! :)

    erm.. tak rasa mcm besar sangat ke font (post) ni...?

    ReplyDelete
  3. mummy>>>.siti mmg takleh tgok cter antu ni...terbawa2....takut....tapi kalau bab cter2 penyiasat, snggup tunggu smpai kul 1....

    zuhaini>>>>masih tgk edit lagi...he he he...

    ReplyDelete
  4. siti hernee tngok gak last wk pnuye kliwon..kalo hernee pn cuak gak tu..

    ReplyDelete
  5. hernee>>>>mmglah...sbb smpai tak leh nak sdar "org tu" laki kita betul ke tak...ye cuak deh...

    ReplyDelete

Motivasi Diri

Saya terjumpa satu ayat motivasi ni. Ia bukanlah buku motivasi, tapi dari planner yang dihadiahkan oleh sahabat saya Puan Laila.  Ayatnya da...