Thursday, April 2, 2009

KEK BATIK

mcm tak berapa elok jekn kek batik aku kali ni.....sbbnyer yg aku perasaanlah, kureng ckt tang biskutnyer...ni pun, sbb aku terjumpa biskut ni dlm tupperware yg mia sembunyikn dlm beg balik kampung dia....isk...nasib baik biskut....kalau nasi ke, kuih basah ker, mau berulat tau mia....nak kene ni...
so, disebbkn, biskut ni masih bolh dimkan ( harp2lah)...he he he, aku perabihkn wat kek batik ni.....tue yg nampk cm kek milo je...bukan kek batik....hik hik hik...layan gbor jelah...
erk, cuma nak selidiklah, seblum masukkn dlm loyang, loyang tu nak kene letak pa pe ker?....sbb, setiap kali nak potong, mesti yg kat loyang tu melekat.....any tips?.....

4 comments:

  1. kalo in wat kek batik ni suka alas dulu dgn cling film ke baking paper ke @aluminium foil pun bule..senang nak kuarkan sblm potong ;)

    ReplyDelete
  2. checkie>>> ha;ahkn...tak pernah lak terpkr....nanti siti try buat...thank's alot...

    ReplyDelete
  3. alahai siti rajinnye..me gak yg x terbuat2 lagi kek ni...

    ReplyDelete
  4. mummy>..itu pun nak kena minta bntuan hubby utk jaga si mia tu,..kalau tak, tak kuasa nak wat...

    ReplyDelete

Motivasi Diri

Saya terjumpa satu ayat motivasi ni. Ia bukanlah buku motivasi, tapi dari planner yang dihadiahkan oleh sahabat saya Puan Laila.  Ayatnya da...