Saturday, April 25, 2009

TAG DARI MUMMY

Harus ku buat secepat mungkin...kalau tak mesti aku terlupa nak buat...he he he.
Apa nama penuh anda?
Siti Noriza Binti Saleh
apa yang anda harap itu nama anda?
Xde kot..(tp.masa kecik2 dulu mcm nak ada nama PUteri)...he he he


Post 4 pictures korang yang eksklusif yang takde sape tengok lagi.

* gmbr ni amik ngn opismate sbb kebtuln sama pink lak.

Masa gi padang besar...rasanya masa ni baru 6 bulan kawin kot...jgn muntah tau...hik hik hik

Gambar lak, masa mjlis kwin adik laki aku..erk, aku tgh pegnen...he he
Apa kenangan paling bermakna dalam jiwa raga anda?
1. Married to Mr.Hubby
2. Melahirkan Damia
3. Dapat bagi secebis gaji pada ibu ngn ayah.

Apa prinsip hidup anda?
Selagi kita tak kacau org, org jangan kacau kita....tak bek tau...

Apa perangai anda yang paling buruk?
Malas lipat baju- kenapa kita sama erk...ha ha ha
kemas umah ( bestnyer mr hubby rajin kemas umah)


No comments:

Post a Comment

Motivasi Diri

Saya terjumpa satu ayat motivasi ni. Ia bukanlah buku motivasi, tapi dari planner yang dihadiahkan oleh sahabat saya Puan Laila.  Ayatnya da...