Wednesday, April 22, 2009

IKHLAS KE AKU?

Ikhlas kah aku bekerja skrg ni?.........aku rasa mcm 2 3 bulan ni, aku dah mula rasa tak ikhlas utk tunaikan t/jwb keje aku ni...


kkdg, pg2 seblum gi keje,aku cuba ikhlaskn hati aku tuk gi keje...sbb aku ingin pastikan, gaji yg aku dpt setiap awal bulan tu berkat.....tapi...................bila je smpai kilang, hilang semua keihklasn aku tu...


sebbnyer, aku dah rasa bosan ssgt ngn suasana keje kat sini...........hu hu hu.......aku harus betulkn niat aku balik.........

4 comments:

  1. Tang kerja no komenla siti..apa kata cari je kerja baru..ngee..cuma nak cakap..lawanya layout baru;)

    ReplyDelete
  2. sabo byk2 ae siti..

    mimi>>layout siti rase nmpk redup je mate..ade gak rase mcm chuppa chup strawberry cream..hehehe

    ReplyDelete
  3. hernee>>>he he h he.....itu pun rasa mcm tak siap je....tima kasihlah kat hernee ngn mummy dasy....

    mimi>>>bak kata azie, siti ni cm mimi..asyik nak godek2 blog je..tkr sanalah, tkr sinilah....he he he

    ReplyDelete
  4. hm.. da cantik sikit dah blog ni...

    cuma saya rasa, font di bahagian post kena pakai kaler hitam la.. :)

    ReplyDelete

Motivasi Diri

Saya terjumpa satu ayat motivasi ni. Ia bukanlah buku motivasi, tapi dari planner yang dihadiahkan oleh sahabat saya Puan Laila.  Ayatnya da...