Monday, April 13, 2009

MYBBSTORE.COM











Aku dpt tahu pasal BPA Free Feeding Bottle ni dr blog MIMI. dan aku juga terus wat pmbelian online dr http://www.mybbstore.com/.... yg bestnyer, servis dia mmg tip top....aku order pd hr jumaat ( 10/04), bottle ni smpai pd aku pd keesokkan hrnyer.....tak sngka lak aku bolh dpt dlm tpoh 24 jam....dan yg klakonyer lak, ptg jumaat tu, aku gi survey2 kat kedai bargn baby kat kulai, dan terjumpa lak kat satu kdai tu, ada jual bottle ni gak...cuma harganya berbeza cktlah....













masa aku dpt parcel ni, mmbr2 opis ni dok menanya pasal bottle ni...apa bezanya, knapa nak guna yg ni lak...knapa nak bazir2 beli yg mahal...kan sama je ngn yg lain....eh.....aku dah terangkan, nak complain balik lak ngn aku...sukatilah aku nak kasi anak aku pakai bottle apa...













apa pun, aku nak ucpkan ribuan tima kasih kat mimi.....dan aku akan terus merjuk ilmu2 ni di blog2 member yg lain...cuma aku tgh tpkr bila aku nak mula guna cloth diaper kat mia....(Hmmm...sbrnya aku yg mals.)...ha ha ha....

3 comments:

  1. Siti, sharing is caring rite? sebenarnya masih banyak brand lain yang BPA free...tapi Mia selesa ke ngan puting nya? Kalu tak selesa siti buleh tukarkan ke puting brand lain yang sesuai..tapi itulah wide neck pulak kan...kena lah pandai2 carik putingnya...Bagi orang2 yang tak paham memang camtuh siti...susah nak terangkan... BTW, even mahal botol tu boleh pakai sampai bila2..takyah asyik nak tukar macam non BPA bottle...kan setiap 6 bulan kena tukar..so pegi balik sma je mahalnya..kan kan...

    ReplyDelete
  2. mimi?>>>>mmg pun...alah....sbbnyaer dioarg jaki sbb diaorg takde info pasal ni....

    ReplyDelete
  3. mimi>>>>baru test smlm..tapi kasi dia minum air lain dulu...nmpak cm ok...cuma dia tgok byk kalilah puting susu tu...he he he...mcm lain je rasanyer...

    ReplyDelete

Motivasi Diri

Saya terjumpa satu ayat motivasi ni. Ia bukanlah buku motivasi, tapi dari planner yang dihadiahkan oleh sahabat saya Puan Laila.  Ayatnya da...