Saturday, April 11, 2009

SEGAR TAK?

Pokok ni berada di sblh pc aku di opis...nampak segarkan?....terasa "hijau" skit kat meja aku ni...he he he...perasan tak ada 2 pasu kat situ?..."ibu bapa" pokok ni sbrnya dr yg pasu tinggi ckt...bila dah makin mmbesar, aku pindahkn ke pasu yg lg satu.....jelly utk hiasan ni byk sgt ada jual kat kdai2 2 hengget.

tapi yg aku pelik ckt, bila aku bawa pkok ni balik umah dan ltk atas peti sejuk,dia lmbt lak nak membiak.....pesal ntah....tapi hubby kata agaknya pokok tu dah biasa idup ngan econ, tu yg bila kena udara biasa, dia maleh nak mmbesar....bolh gitu?

4 comments:

  1. segar..dah lama teringin nak bela pokok pakai jelly tu tp Mr.hubby x kasi dia kata hangit ta** ayam jek..hampeh tau

    ReplyDelete
  2. mummy>>>> bahaya juga kalau ada bebudak...kang dia jelly tu bolh makan lak....same je ngn mr hubby siti tu,,,tapi, bila dia tgok pkok tu dah membiak, dia lak yg excitd nak tkr2 air tu,...

    ReplyDelete
  3. Azie pon ada bela pokok nun beserta jeli kat umah...kalu mimi tak koser..tak rajin!hehehehe..

    ReplyDelete
  4. mimi>>>>kitaorg kat opis ni jenis berjangkit....sorang start mmbela pokok, semua bela pokok, start sowang ada bunga atas meja, semua ada bunga gak...hik hik hik

    ReplyDelete

Motivasi Diri

Saya terjumpa satu ayat motivasi ni. Ia bukanlah buku motivasi, tapi dari planner yang dihadiahkan oleh sahabat saya Puan Laila.  Ayatnya da...