Thursday, April 9, 2009

MIA VS CHOCOLATE CAKE







Sabtu lpas, aku dpt upah dr mr hubby atas kerelaan aku m...............(rahsia)..he he he.....so, aku ngn mia gi shoppinglah....tapi bukan shopping kat psaraya, tapi shopping kat kedai kek...ha ha ha ha....

aku amik slice marble cheesecake ( nak beli sebiji mcm mahal ssgt je )....lgpun, satu slice tu je dah rm6.50 tau....fuh...tapi sbb nak lpaskn gian nak makan kek, aku buat bodo je amik kek tu....

si tuan puteri ni lak, amik mousse cake......fuh.....siap tunjuk lagi kat aku nak kek yg mana....dah pandai memlilih....dan utk mr hubby, aku pilihkan pandan kek....dia takleh makan kek ....nanti gemuk....aku ngn mia gemuk tak pe.....ha ha ha....

so, ptg tu, aku ngn mia berlumba2 utk tgok saper yg akan cepat membesar dan membesar....bak kata mr hubby : Ibu ngan anak sama je...kaki makan, kaki makan kek.......

5 comments:

  1. amboi...comot nye die makan kek..eheheh..nk sikit bleh??

    bahaya nih kaki makan kek...org slalu mulut je yg makan , nih sampai kaki pon makan..ekekekek

    ReplyDelete
  2. opie>>>he hehe...kalau bolh, kaki, tgn , mulut semua nka makan kek tau....

    mummy>>>>sush tul nak ikt rmbut dia tu...dah masuk ke mata dah rmbutnyer

    ReplyDelete
  3. wah blumba2 dua branak aeh..hehehe

    ReplyDelete
  4. hernee>>>>itulah pasal...bak kata SIL, bapaknyer makin kurus, si ibu ngan anknyer makin mmbesor....hik hik

    ReplyDelete

Motivasi Diri

Saya terjumpa satu ayat motivasi ni. Ia bukanlah buku motivasi, tapi dari planner yang dihadiahkan oleh sahabat saya Puan Laila.  Ayatnya da...