Thursday, April 29, 2010

IN THE WOMB

hari ni, aku baru keje semula slps 2 ari aku mc...he hehe....sbb aku mc, aku kekurangn air dlm badan yg mana buatkan aku cept kepenatan.....

2 ari dok umah, aku bongkar kotak baju2 mia yg kecik2 dulu, rendam then basuh.....jemur dibawh sinaran mentari.....smntara tunggu kering, aku potong kain yg ari tu aku gi sales kt Jackel,....utk buat barut ngn bedung baby....pandai sgt ker?..x lah pun...stkt potong then jahit lurus je guna mesin...hua hua hua,,,,

mlm tadi, aku ngn mia ( hubby keje mlm), tgok national geografi pasal IN THE WOMB.....yg excitd tgok, of coslah anak dara aku tu....terjerit2 bila nmpak gmbr baby or perut ibu peknen...ckt" eh, sama ngn mama"...smbil tunjuk perut baby....last cter tu ( eh, cter ker?..dokumntari), baby tu pun kuar......dia pun sibuk" mama, mama,,...nak baby....baby, kuar arr"....nak baby,,,nak baby./.."..

aduh....aku mals nak layan, aku tutup tv, kasi dia susu, matikan lampu, aku soh dia tido...ha ha ha a....

5 comments:

  1. laa...ingatkan nurie nak tunjukkan gambar scan 3D.Rancangan tu memang best.

    ReplyDelete
  2. hahaha mmg mak2 ni klu malas melayan anak suh tido je aeh...

    ReplyDelete
  3. Tak sabar betul anak dara sorang tu nak adik...senang sok kau ti, mesti dia volunteer nak jaga adik selalu!

    ReplyDelete
  4. dah ade ciri2 kakak yg bertanggungjawab:)

    ReplyDelete
  5. jieda>>>hubby ku x nak buat scan 3D tu...dia kata, biarlah rahsia...ha ha ha

    muumy dasy>>.mmg pun...tp lpas tu, dia kacaunyer kita tido...

    yatie>>.iyolah tu...rasanyer cm x le alpa..ada kang dia ketuk kepala adik dia kalau dia pujuk2, adik dia x diam...he he he..

    maya>>>he he he..harap2lah...kalau x, mau bergaduh kang...

    ReplyDelete

Motivasi Diri

Saya terjumpa satu ayat motivasi ni. Ia bukanlah buku motivasi, tapi dari planner yang dihadiahkan oleh sahabat saya Puan Laila.  Ayatnya da...