Monday, April 19, 2010

MAULANA AF8

aku ingtkan, kalau hubby x de kat umah, remote tv tu akulah yg punyer....tapi rupernyer anak dara aku skrg dah pndai mengambil alih kuasa utk remote tu....uikkkk.s.....dia tu giler AF8 lah....sabrojelah aku...asal dok depan tv je, dia sibuk soh buka" mama, yg nyanyi nyanyi"...apa dia ingt astro ria tu buka 24 jam utk konsert ke...hik hik..marah pulak ibu dia ni...ha haha..

disebabkan aku dah terikut tgok tv tu, secara x langsung aku terikut tgok diari AF tiap2 hari..( diari AF start kul 7.30mlm- masa utk aku lpaskn diri dr mia utk smbhyg mahgrib)....

" mia, tgok tv eh...ibu nak gi smbahyang"
"okie".

dan dia akan dok kat situ smpai abis diari...ha ha ha.....kalau x, asal aku duduk antara dua sujud, dia mesti dok depan aku smbil cium2 pipi aku..buat aku tergelak je...geram ngn dia....

eh, jgn pkr aku x buka siaran yg mendatangkan/membuka minda mia, tp aku dah cuba,....dia ttp akan kacau aku time smbhyng....

hah, cter pasal AF ni, aku geram giler ngn maulana ni....main2 cinta lak ngn si Ain tu...lpas tu, ada satu scene dia cter ngn En Baha tu, kalau makwe dia buat perangai, dia akan gantikan dengan Ain..lpas tu, si Astro ni boleh pulka buat panggilan phone ngn makwe si maulana...masa nilah dia ngaku sayang kat makwe dia tu...siap komplen naper x dtg masa konsert.....amboi......dia jelah sound makwe dia jgn buat perangai...abis, dia tu buat perangai, bolehlah....nampak sgt pulak tu...his...tuelah..kalau makwe jauh sekejap...mulalah cari lain.....wah...mak emosi wei...ha ha ha.....







5 comments:

  1. Si Naufal lak, tengok cerita Ultraman Cosmos tetiap Isnin-Khamis utk akak lepaskan diri gi semayang (kalau nazir keja). Tapi hari jumaat akak buntu sikit la....

    Owh, akak tak berapa tengok AF8 ni, sebab terasa kurang menarik. X-factor dah takde.....lagipun ramai bebudak sabah dan srwk, kan?

    ReplyDelete
  2. maulana tu budak kriket geng2 haziq AF4... tulah tuh, nmpk sgt lelaki playboy hikhikhik..

    ReplyDelete
  3. yatiejay>>kalau ada zam, mmg senang nak bela dia..bolh gilir2...mia x mainlah tgok karton..mcm budak beso...GBSlah, AFlah, sumpah bunianlh...hah..cter2 antu pas je kat dia...

    mummy>>>oooo..patutlah//...ha ha ha

    ReplyDelete
  4. mls nk lyn af8 ni..ntah ape2..nyampah tngok bdk2nye..

    ReplyDelete
  5. hernee>>.huh..layankan si kecik tuelah...kalau tkr channel lain, sibuk je mulut dia//"mama, nak nyanyi nyanyi"..huh

    ReplyDelete

Motivasi Diri

Saya terjumpa satu ayat motivasi ni. Ia bukanlah buku motivasi, tapi dari planner yang dihadiahkan oleh sahabat saya Puan Laila.  Ayatnya da...