Thursday, February 4, 2010

IBU....PAT.......

anak dara aku ni skrg, suka sgt ngn bilik air since dia dah pnadai buka paip sndiri....

dan aku perasan, bila dia nak kencing or beyak, dia sibuk nak ke bilik air...satu perkmbgn yg baguslah w,pun kkdg dia ckp bila dia dah buat "benda" tu semua....

tapi, sesungguhnya aku mmg bukan ibu mithali..he h eh......bila part dia ajak aku gi bilik air, dan aku tgh tgok tv cter peberat aku, mmg aku soh dia gi dulu..sayngkan tv sungguh aku dr anak aku...hu hu hu hu..

bila dia 2 3 kali ajak aku, aku buat derk, dia akan menjerit"

"ibu, pat...mia beyak ni...pat bu!!!!!!

lagi sklai dia jerit, aku x bangun gak, dia kan dtg tmpt aku smbil tarik tgn aku..mulut dia mmglah bising..."pat bu...pat..."......

he he he...saper kepoh?...mia dan ibu mia yg kepoh......ha ha ha ha ha

4 comments:

  1. sape kepoh?tentula mak nyer hahha..mia maner ader kepoh..hehhehe

    ReplyDelete
  2. sujaihah>>> dia mmg ada talent utk ikut kekepohan ibu dia...mengomel je mulut dia...ntah apa ntah...ada mcm bhasa alien lak..hik hik

    ReplyDelete
  3. Wah, tak lama lagi senang la kau....dah takyah nak basuh2 CD/beli diapers utk mia....

    ReplyDelete
  4. yatiejay>>>betul2..lpas tu dia bab main air mmg suka..soh je basuh CD tu...hik hik..

    ReplyDelete

Motivasi Diri

Saya terjumpa satu ayat motivasi ni. Ia bukanlah buku motivasi, tapi dari planner yang dihadiahkan oleh sahabat saya Puan Laila.  Ayatnya da...