Thursday, February 25, 2010

KUNCI PINTU TAU KALAU BALIK KUL 3 PAGI!!!

amaran keras ni ( tapi x lah dlm nada yg keras pun...nada manja2 je ) dari hubby tersayang...nak tau sebab ape?..sbb mulai bulan depan, kalau dia keje malam, dia kene masuk keje kul 5 ptg dan balik kul 3 pagi..ini kalau x de overtimelah...so, dia pesan, kalau dia keje mlm, pintu kayu tu silalah kunci...selama ni, kalau dia keje mlm pun, aku kunci gak..cuma kkdg kalau dia balik 6 pg, aku x selak pun kunci tu....

ni gara2 aku cter kat dia pasal satu mlm tu, "dia" balik jam 2 3 pagi ( masa ni dia keje malam dan sepatutnya balik kul 6.30 pagi)...masa tu aku dlm bilik dan tersedar ada org buka grill dan pintu....then org tu terus ke bilik air dan buka peti sejuk....masa tu aku mcm nak bangun tapi tiba2 mia tersedar smbil terus peluk aku kuat2...ish...aku tgok jam, aik,,pg sgt ni..x kan laki aku dah balik...

aku pasang telinga je msbil mata aku tgok tombol pintu bilik aku....doa mcm2lah aku....kalau dlm hati siap pkr"antu ke org ek".....tapi, 2 3 minit aku tunggu, x de dgr apa2 pun..aku punye pkr punyer pkr, smpai lah aku tertido.....

dlm kul 6.30 pg, aku try jenguk2 dr pintu bilik aku...elok je....tgok bilik air, x basah pun...sah ...bukan laki aku yg balik....keta laki pun x de kat luar..alamk...seramnnyer....otomatik aku terus pegang badan aku....ish..seb bek x de jadi pa pe.....Nauzubillah...


2 comments:

  1. aduss....biar berl kak..n=mia sedar ke masa tu..ni yang den tak gomar ni,,laki den pun selalu balik lambat..adumakkkk

    ReplyDelete
  2. btul2 ke prasaan siti je tu?alahai menakutkn lak..

    ReplyDelete