Monday, August 4, 2014

BAGAIMANA CARA UNTUK MENGHILANGKAN SAKIT SENDI DAN LENGUH LENGUH

Salam syawal.. lama saya bercuti kan? he he he...apa pun, komen yang saya dengar dari mereka mereka yang beraya sakan ini ialah aduhh..sakitnya kaki, aduh sakit pinggang dok lama dalam kereta, lenguhlah kaki mak, lenguhlah betis dan macam macam lenguh lagilah. Jadi, bagaimana cara untuk menghilangkan sakit sendi dan lenguh lenguh ini?

ini jawapan saya. CUBALAH OSTEMATRIK.. eh, macamana lak ostematrik ni boleh menghilangkan sakit sendi dan lenguh lenguh lak?


OsteMatrix Membekalkan:
* 1,000 mg (100% DV) unsur kalsium daripada sumber-sumber yang mempunyai tahap kepekatan yang tinggi dan mudah diserap dari alam semula jadi
* 400 mg (100% DV) magnesium untuk membantu menggabungkan kalsium ke dalam tulang serta menguatkannya
* 400 IU (100% DV) vitamin D untuk merangsang penyerapan kalsium
* Kaplet bersalut yang mudah ditelan
* Sajian harian hanyalah sebanyak empat kaplet.  Untuk hasil yang lebih baik, ambil dua biji kaplet, dua kali sehari berserta makanan.

Malahan, ostematrik shaklee ni yang bestnyer, lengkap dengan kalsium, magnesium dan Vitamin D yang mana, gabungan semua ni, pasti memberikan kesan yang cepat dan berkesan. Kenapa 3 serangkai ini penting untuk diambil bersama sama?


Kalsium bukan sahaja membina tulang dan gigi, malah ia membantu menetapkan ritma jantung, menyelesaikan masalah insomnia, membantu pengaliran gizi masuk dan keluar daripada membran, dan membantu dalam pembekuan darah. Kalsium juga sangat diperlukan dalam mempertahankan fungsi saraf dan otot, serta buah pinggang. Ia juga mengurangkan kadar kolesterol dalam darah.

Magnesium pula penting untuk metabolisma kalsium.  Ia membantu untuk mengelakkan pembuluh darah menjadi kejang, salah satu punca yang dipercayai penyebab migrain. Satu kajian telah dibuat ke atas Magnesium, dan didapati ia membantu mengurangkan sakit kepala migrain dan mengurangkan frekuensinya.

Vitamin D pula penting untuk penyerapan kalsium. Kalsium yang tiada vitamin D tidak boleh diserap oleh tubuh, dan boleh tertinggal sebagai batu dalam ginjal atau pundi kencing.
haklee mempunyai produk supplement kalsium yang lengkap dengan magnesium dan vitamin D. Ianya dikenali sebagai Ostematrix.


Pengambilan yang disarankan ialah 4 biji sehari dan kelebihan produk ini ialah ianya direka dengan bentuk “mudah telan”. Kami sendiri pernah membuat eksperiment sebiji Ostematrix direndamkan dalam air masak biasa dan ia lerai dalam kadar 45 saat !


ostematrik, hilangkan sakit sendi, lenguh tulang


Untuk order klik sini: 



Hubungi saya untuk pertanyaan lebih lanjut: 
Siti Noriza | ID: 852453 
Call/SMS/Whatsapp 013-7374958 
Email: sitinorizasaleh@gmail.com 
FB: Siti Noriza Binti Saleh 


saya merupakan pengedar shaklee Kota tinggi, pengedar shaklee Semenchu, pengedar shaklee Pasak, pengedar shaklee Taman Daya, pengedar shaklee Taman Desa JAya. opsss untuk dapatkan senarai pengedar shaklee seluruh Malaysia, anda boleh KLIK SINI

 * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


No comments:

Post a Comment

Motivasi Diri

Saya terjumpa satu ayat motivasi ni. Ia bukanlah buku motivasi, tapi dari planner yang dihadiahkan oleh sahabat saya Puan Laila.  Ayatnya da...