Monday, August 4, 2014

SEMBELIT - HERBALAX PENYELESAIANNYA


Sembelit bukanlah suatu penyakit..tetapi ia boleh membuatkan kita rasa tidak selesa bila sembelit. Ramai orang mengalami sembelit apabila mempunyai cara pemakanan yang tidak seimbang dan tidak sihat. Sembelit boleh juga menyebabkan tubuh badan rasa lesu, tidak bersemangat untuk menjalani aktiviti seharian. ketidakselesaan semasa sembelit juga boleh menyebabkan seseorang itu murung.

Ramai orang pandang ringan akan masalah sembelit ini, tetapi jika dibiarkan, sembelit boleh membawa padah dan menyebabkan pelbagai penyakit dalam perut. Bagaimana cara mengatasinya?

 sembelit
Herbalax antara produk Shaklee yang diminati oleh para penggunanya....Ia juga selalu "sold out" dipasaran Malaysia.....tentu anda tertanya-tanya, apa kelebihan herbalax dari Shaklee ini?...jom baca entry ini sehingga habis.

PERBEZAAN SHAKLEE :-

- Ramuan asas produk ini terdiri daripada kombinasi sains perubatan tradisi dan teknologi barat.  Ia mengandungi 9 herba semulajadi : alfalfa leaves, senna leaves, anise seed, blue malva flower, bukchorn bark, licorice root, rhubarb root, fennel seed dan culver's root.  Sifatnya yang menggalakkan tindakan pembersihan yang lembut terbukti kesesuaiannya secara klinikal untuk digunakan oleh tubuh kita untuk jangka masa panjang.

MANFAAT UTAMA :-

~ Pembersihan najis yang tersekat
~ merangsang usus untuk percepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita
~ Tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi pergerakan usus ( natural bowel movement ) dan secara langsungnya membantu masalah sembelit
~ Mengempiskan perut
~ Ia membantu dalam mengurangkan atau memberi kepejalan pada perut,  Sesuai diambil seperti biasa atau dicampurkan dalam air panas sebagai minuman teh herba




* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Hubungi saya :-
call/sms/ whatsapp : 013-7374958 atau
email : damia_pitshop@yahoo.com atau
add saya di fb ( siti noriza saleh )

SAYA MERUPAKAN PENGEDAR SHAKLEE KOTA TINGGI, JOHOR .

untuk dapatkan konsultasi tentang set mana yang paling sesuai dengan anda. Anda akan diberikan tips dan cara pengambilan vitamin yang betul apabila membeli dengan saya :)

No comments:

Post a Comment

Motivasi Diri

Saya terjumpa satu ayat motivasi ni. Ia bukanlah buku motivasi, tapi dari planner yang dihadiahkan oleh sahabat saya Puan Laila.  Ayatnya da...