Wednesday, August 6, 2014

TESTIMONI SET PENYUSUAN - WAHHHH!!!! FREEZER PENUH DENGAN STOK SUSU

kredit to. kak norita

Freezer penuh dengan stok susu!!!!

 


Salam.

Saja nak mencoret nak meluahkan perasaan setelah mengamalkan SHAKLEE yang dibeli tu. Boleh kan?

Seronok lah hati ni sebab stock kali ni sebelum masuk kerja alhamdulilah banyak. Dulu masa anak no 2, rasanyer dapat 15 buah bekas dadih jer, yang ni dah penuh freezer box, alhamdulilah.



Baby pun nampak sihat, masa timbang umur 2 bln , berat dia 5.25kg compare masa lahir, 2.85kg. (walaupun berat baby bukan ukuran sihat). So far (touch wood) dia belum demam n selsema, petua saya nampak dia cam tak sihat, saya lebihkan Vit C, n it's works.

N,

Saya memang puas hati kali ni.Ini kali ke-3 ceasor, dan kali ni paling bertenaga, kurang sakit, cepat baik, banyak susu badan. Saya sampai nak hadihakan set yang saya ambil ni pada adik saya nanti... ramai betul yg comment nampak saya lebih sihat dan kuat. seronok betul. Tapi memang rasa badan tu compare the previous 2 memang lain. Mungkin combination vitamin ni betul, yang dulu pun ambil gak vitamin... tapi kali ni lain sungguh rasa.

I think you should promote this especially yang ceasor tau. Sebab untuk saya set ni kurangkan stress dgn kurangkan rasa sakit. Bayangkan N, anak saya hari kelima dah kena admit balik hospital sebab kuning, duk lagi 3 hari kat sana, dan saya fully BF, setiap 2 jam kena kejut diri saya utk make sure baby minum... memang stress, but alhamdulilah, i manage the stress very well baby pun sihat, susu pun OK.

Lastly thanks N dan doakan saya berjaya menyusukan sikecik ni sampai 2 thn..... Ameen.


Wassalam

cmne?...masih tak percaya?...oppssss..testimoni ini mungkin tidak sama dengan orang perseorangan yang lain. :)





saya merupakan pengedar shaklee kota tinggi, johor.. boleh dapatkan produk ini secara COD atau jika anda brada jauh dari kawasan ini, saya boleh menghantarnya menggunakan pos laju dan kurier services

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 Hubungi saya :- call/sms/ whatsapp : 013-7374958 atau 
 email : damia_pitshop@yahoo.com atau 
add saya di fb ( siti noriza saleh ) yahoo messenger : nuriezam_040806 

 untuk dapatkan konsultasi tentang set mana yang paling sesuai dengan anda. Anda akan diberikan tips dan cara pengambilan vitamin yang betul apabila membeli dengan saya :)

No comments:

Post a Comment

Motivasi Diri

Saya terjumpa satu ayat motivasi ni. Ia bukanlah buku motivasi, tapi dari planner yang dihadiahkan oleh sahabat saya Puan Laila.  Ayatnya da...