Wednesday, August 6, 2014

STOK EBM....USAHA, ISTIQAMAH, TAWAKAL


WAH!!!!!!!!!!!!!!!!!! teruja tak dengan gmbr2 ini....saya sangat teruja...opss....yg atas ni je gmbr stock kawan saya.....Alhamdulillah...jeles dengan stok yang beliau ada...ini adalah stok EBM kawan saya yang sejak dari hamil lagi mengamalkan suplemen shaklee ini dan meneruskannya semasa set berpantang dan set penyusuan. Alhamdulillah.... suka tengok stok EBM dia..syukur...syukur....

stok EBM, pengedar shaklee kota tinggi

Ini stok saya :)///tapi dululah...gmbr ni sbgai bukti dan hasil dari usaha saya untuk berikan yang terbaik untuk anak saya....:)

stok EBM, set penyusuan, pengedar shaklee kota tinggi

sweet memory.....rindu nak simpan stok lagi..ha haha...

stok EBM, set penyusuan, pengedar shaklee kota tinggi

ada kawan-kawan saya tanya, apa rahsia saya?...


RAHSIA??? tiada rahsia best yang saya amalkan untuk menyimpan stok EBM saya ini..apa pun :-

1) saya niat dari sebelum pregnant lagi yang saya ingin saya fully breastfeeding anak saya....

2) Sepanjang mengandung, saya cuba mencari seberapa byk maklumat mengenai susu ibu....cara perah susu, cara simpan susu, cara cairkan susu, peralatan yang diperlukan untk menjayakan penyusuan sehingga 2 tahun..opssss jangan tak tau...saya request ngn suami saya utk belikan freezer...tapi, suami kata after 2 year, x berana berguna sangat, so dia belikan saya fridge 4 pintu.. Alhamdulillah....:)

3) sediakan peralatan seprti cooler bag, ice pack, breastpump, milk storage, bottle, etc....opsss semua produk ni kalau beli serentak mmg terasa mahal....tapi, saya beli dan dapatkannya menggunakan sistem KUTU... :)

4) saya konon2 nak minta doc ltk baby di breast saya after deliver, tp saya pun ala-ala kebas kena injection ( c-zer) saya minta nurse hnatarkan baby ke bilik saya after one hour...Alhamdulillah...saya dapat realisasikannya....tapi, mlm pertama, after bius hilang, saya terus flat,...hu hu hu hu

5) saya amalkan konsep supply dan demand....sentiasa kosongkan breast....pam, direct feeding, pam...

6) saya juga, amalkan supplement.....---sudah semestinya supplement SHAKLEE.

set penyusuan, vitamin c, vitalea, b complex, ESP, pengedar shaklee kota tinggi

TRENGGGGGGGGGGGGGGGGG.. inilah supplement sepanjang 2 tahun perjalanan penyusuan saya.. Alhamdulillah...atas izin Allah, ianya membantu merealisasikan impian saya :).


sekiranya berminat , anda boleh dapatkan produk ini secara COD di kawasan kota tinggi kerana saya merupakan pengedar shaklee kota tinggi, johor. boleh juga membuat penghantaran di sekitar felda pasak, taman pasak indah, felda air tawar 1, felda air tawar 2, felda air tawar 4, semencu , bandar mas dan sekitarnya....



* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 Hubungi saya :- call/sms/ whatsapp : 013-7374958 
atau email : damia_pitshop@yahoo.com atau 
add saya di fb ( siti noriza saleh ) yahoo messenger : nuriezam_040806 

 untuk dapatkan konsultasi tentang set mana yang paling sesuai dengan anda. Anda akan diberikan tips dan cara pengambilan vitamin yang betul apabila membeli dengan saya :)

No comments:

Post a Comment

Motivasi Diri

Saya terjumpa satu ayat motivasi ni. Ia bukanlah buku motivasi, tapi dari planner yang dihadiahkan oleh sahabat saya Puan Laila.  Ayatnya da...