Monday, August 18, 2014

KEMANA SAYA MENGHILANG - PART PERASAN

Assalamualaikum ....

lama saya mnghilang..menghilang bukan kerana dok terperuk tak buat apa apa kt rumah...sejak pindah ke Taman Pasak Kota Tinggi ni, kehidupan 360 darjah berubah...dan part paling terkesan ialah betapa seksa jiwa raganya saya sebab line tenet macam siput sedut..ha ha ha...

internet ni dah mcm satu keperluan pulak bagi saya. of cos saya memang tak brapa gemar nak bersosial dan tak berapa gemar nak buat aktiviti luar rumah ni. lebih suka dok terperuk kat rumah sampaikan salah satu cita cita saya ialah nak jadi Pustakawan di perpustakaan negeri..kih kih kih...dok baca buku, timba ilmu, sangat best.. dan salah satu sebab juga saya tidak terima tawaran untuk "lompat" menjadi pengawas masa sekolah dulu adalah sebab tak mahu kelebihan memasuki pusat sumber di sekolah tersekat. Ya, saya memang suka buku..kemas buku di rak pun boleh jadi satu terapi untuk saya. kini anak saya Damia suka baca buku..Alhamdulillah.

Brada di rumah sendiri, lain rasa nya dengan rumah sewa. sayangnya seperti menjaga harta sendiri walaupun rumah tu tidak boleh dipeluk erat. Ia adalah perlindungan dari suami saya untuk kami sekeluarga. tempat perteduhan kami. rahmat untuk kami sekeluarga, walaupun ianya rumah kos sederhana rendah.. Alhamdulillah.

Insya Allah, saya akan mulakan blogging ini semula.. doakan saya agar dipenuhi idea idea menarik untuk kita share cerita di dalam blog ini....


kedai online SHAKLEE saya : Puan Siti Noriza Saleh
Shaklee Independent Distributor
[ID No : 852453]
013-7374 958 |
damia_pitshop@yahoo.com


website saya :-
www.damiapitshop.com
http://jejakvitamin.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

Motivasi Diri

Saya terjumpa satu ayat motivasi ni. Ia bukanlah buku motivasi, tapi dari planner yang dihadiahkan oleh sahabat saya Puan Laila.  Ayatnya da...