Friday, November 14, 2014

ADAKAH ANDA SELALU SAKIT2 KAKI DAN RASA BISA-BISA?

ALhamdulillah...last week, masa saya balik kampung, abah saya complaint...kaki dia sengal2 smpai tak boleh bersila....kalau solat kat masjid pun, dia rasa malu sbb lmbat untuk berdiri lepas sujud.....

rasa kesian sbb abah saya menjaga warung dia seorang diri..dia buat air, dia amik pesanan, dia goreng pisang, dia basuh pinggan...saya sendiri selalu ngadu penat kalau kene jaga warung abah saya...

saya syorkan dia amik ostematrik selain dari Vitalea, B complek dan Vitamin C....

tadi dia tepon ;-

abah; uda, yang 4 bji utk sengal2 tulang tu dah abislah..apa nama dia?...oste apa ntah..
aku: ostematrikx...hilang tak sengal2 ngn bisa2 kaki abah
abah : haah...2 hari amik, x nampak kesan..ni dah masuk hari ke 5 dah nampak kesan...nnti ko belikan lagi eh....
aku : nnti kak uda kasi bah...
abah : tuleh...nak sembahyang pun dah senang...dah x sakit sngt dr sujud nak berdiri...agaknyr abah dah tua, tu yg lmbt ckt kesan makn vit tu.

Alhamdulillah....Allah kasi lagi peluang pada abah saya utk berjemaah di masjid....Alhamdulullah juga, melalui Ostematrix, Allah sembuhkan sakit2 dan bisa2 kaki abah saya...




Kalsium Shaklee atau nama lainnya Ostematrix sangat perlu bagi mereka yang sering mengalami sakit tulang belakang, kaki cramp, sendi2 yang bisa. Ianya juga penting agar keperluan tubuh badan si ibu dipenuhi dan tidak lupa juga bagi bayi yang dalam kandungan, kalsium sangat penting untuk pembentukan tulang bayi yang kuat. Kalsium Shaklee tidak hanya diperbuat dari kalsium Karbonat semata2 yang boleh membuatkan seseorang sembelit dengan teruk tetapi Kalsium Shaklee dihasilkan oleh campuran kalsium karbonat dan kalsium sitrat dan setakat ini ramai yang jatuh cinta dengan Kalsium shaklee ini.


hubungi saya untuk maklumat lanjut.
SITI NORIZA BINTI SALEH
ID : 852453
013-7374958 / 013-7065178
email : sitinorizasaleh@gmail.com
pengedar shaklee di Kota Tinggi, Johor


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. * Kenyataan-kenyataan ini belum dinilai oleh Pentadbiran Ubat-ubatan. Produk-produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegahsebarang penyakit.

No comments:

Post a Comment