Tuesday, June 22, 2010

36 MINGGU A..K.A 9 BULAN

wah wah..cept sungguh masa berlalu....hari ni genap aku mengandung 9 bulan...hu hu hu......tp bak kata org, dari sebulan hingga masuk 9 bulan, mmg lah cepat..tpi bila dah 9 bulan ni, lmbt nyer menunggu detik nak bersalin tu...he he....jadi cm mia..smpai minggu ke 42, barulah dia nak tgok dunia ni....punyerlah dok hari2 org menanya dah bersalin lum, dah bersalin lum...ee..,smapai aku pun dah malas nak angkt tepon..ha ha ha...

so, lg part minggu utk aku bersedia bersalin...kalau 26.7 tu, x de pa pe gak..kene berserah diri kat hospital..//uwa uwa uwa uwaa


2 comments:

  1. Ha'ah....cepat je masa berlalu kan? Rasa mcm baru je bulan lepas kau bagitau pregnant.

    Takut tak?!

    (tanya soalan mcmlah ni kali pertama kau nak bersalin)

    ReplyDelete
  2. yatie>>ha ha ha..lpas tu, semua org dok menanya bila nak bersalin kan?/ha haha...

    takut?..mmglah takut...sbb kali ni, ct dah mula rasa sakit2 sejak dr minggu lpas..masa mia dulu, smpai ke sudah x rasa sakit pun..siap leh jalan2 kt angsana sebelum masuk wad tau...he he he..

    dan takut lg, bila doc kt HSI ckp, potensi utk rahim terkoyak kalau try utk normal itu, mmg ada...uwa.....

    ReplyDelete