Friday, June 25, 2010

KUIH LAPIS + KEK COKLAT ( HANCUS )


Sempena nak menghabiskan stok2 tepung kat dapur tu, yg bak kata asben aku, nanti berkulat, so, aku pun buatlah kuih lapis dan kek coklat..ade ke kul 8 mlm, mia minta kek laps dia sibuk selak majalah rasa aku....so, alang2 tgh tunggu kuih lapis aku masak ( yg kene tunggu selapis demi selapis tu ), aku buatkn gaklah kek coklat utk dia...tp, yg x bestnyer belum sejuk, dia dah menjerit2, nak juga...last2 aku kasi gkalah...dah hancuss kek aku..tp, rasa ttp tip top..( mmglah..sbb aku tanya mia, sedap tak..dia jawab sedap arr mama)..ha ha ha...


layankn jelah kek hancuss aku tu..nyampah tau mia...dah x cantik kek ibu..hu hu hu...ooo..masa aku sibuk nak snap gmbr kek ni, dia sibuk nak amik gmbr dia ...siap ckp " mama, x yah gmbr kek, amik gmbr mia je"...hu hu hu....kaki pose betul...
"mama, mama,,..gmbr mia comot"..
"mama, tangan mia kotor, mama"


Ijah, aku nak tunjuk gak kuih lapis aku w..pun x seseksi kuih lapis ko..he hehe..terlmbik pulak kuih lapis aku ni..tp ok kot..seb bek kt aku x de warna biru, kalau tak, sure aku ltk warna biru juga...ha ha ha...






3 comments:

  1. tirgoda die tgk kek coklat mummynye..hehhehe..rasa lagik penting..ghope belakang kire:)

    ReplyDelete
  2. baru pas wat kek coklat, ct klu kat umah ni tukang rasa Daneen, dia jek yg puji mummy dia masak ape2 pun..

    ReplyDelete
  3. maya>>.ish..nyamph tau...lg nympah bla kek tu ada dlm peti sejuk, dia mals nak makn...bila benda tu dah x de, sibuk nanyer kek mana, kek mana...ish..

    mummy dasy>>ha ha ha..tu yg best ada anak tu...ha ha ha.kalau asben,ade je komplain dia

    ReplyDelete