Wednesday, June 9, 2010

SINDROM ANAK SULUNG

meniti hari2 yg semakin hampir nak bersalin ni, sindrom anak sulung a.k.a mia nak dpt adik ni, buat aku semakin hilang kesabarn.....

dia semakin manja ngn ayah dia smpaikan ngn aku dia asyik nak pukul2 or marah2 aku..tp aku pun silap..kkdg marah juga dia...pdahal sebelum ni, ok je nak layan karenah dia...mungkin aku dah mula penat dan mals nak layan dia...

siankan dia...adik dia belum lahir, aku dah mula nak pinggirkan dia...

hu hu hu....

tapi mia jgn mrahkan ibu okie....ibu ttp sayang mia w,pun mia selalu cubit2 ibu, pukul2 ibu, gigit2 ibu, mrah2 ibu smpai mia selalu ckp " mia mals kawan mama".....hu hu hu......

tp, aku ttp rasa jeles bila dia asyik berkept ngn ayah dia je....

5 comments:

  1. anak perempuan memang rapat dengan ayah
    anak lelaki rapat dengan mak
    selalunya lah

    ReplyDelete
  2. haa nanti boleh beli set bersalin dr Cik Ton yee..

    ReplyDelete
  3. akak dah rasa semua situasi ni. tambahan pulak macam akak ni yang bersalin setahun seorang lagilah anak buat hal...


    sabarlah ye, siti @ nurie.

    ReplyDelete
  4. hernee>>>mmglah dugaan...laps tu lg nak hujung2 ni, dia asyik nak megamuk je...adeh...tensen..

    hans>>>huhu...x leh hans..nanti dia mnja sgt ngn ayah dia, dia x nak dgr ckp ibu dia lak..

    cik ton...Insya Allh..still buat survey lagi..

    ibu emy efy eqy>>>hu hu hu hu...nak nangis arr

    ReplyDelete