Wednesday, June 23, 2010

LAKI ANDA BERUBAH TAK TIME ANDA PEKNEN?

laki or suami anda berubah tak time anda peknen?..x kisahlah peknen kali pertama, kedua ke ketiga?....opps....bukan berubah ke arah yg negatif ye..tp lebh kearah kebaikan dan kepositifan.....

bg aku, asben aku berubah bila aku peknen kali ni....

1) Dia rajin (sbb dia tau aku mals ) bangun mlm utk buatkan mia susu....

2) Dia dah mula nak cebukkan mia bila mia berak....sebelum ni dia phobia ngn najis ni..hik hik..( tima kasih ye bang)..praktis utk 2nd baby gak eh?..hik hik


4 comments:

  1. Nazir pun tak suka cebukkan Naufal berak. Masa Naufal masih baby takleh berdiri, alasan yg diberi geli sebab takleh cebuk pakai air yg bnyk tapi kalau Naufal dah besar dia tak geli cebuk kat bilik air.

    Bila Naufal dah besar ni, akak gunakan "kata2" dia dulu utk paksa dia cuci berak Naufal...heheee...

    Nak geli apa kan? Anak sendiri...

    ReplyDelete
  2. yatie>>hik hik..tp zam kkdg smpai nak munta tau kalau dia cebukkan mia..tu yg sian tu...tp la ni, ok pulak..mungkin dia kuatkan semngt kot..ha ha a

    ReplyDelete
  3. sama jek kot, coz mmg dr Danish kecik smpi ke Daneen kite mmg xpnah mandikan anak2 smpi ah diorg 3 bulan takut pdhal beso2, tang cebok, wat susu, mandikan semua mmg klu dia ada anak2 lbh selesa ngan Mr.hBy dr mummy dia yg potpet2 ni..alhamdulillah

    ReplyDelete
  4. mummy dasy>>kalau ct jadi anak yati pun,ct pun mals nk mummy yg kuat bebel..ha ha ha

    ReplyDelete