Thursday, January 7, 2010

ANDA PERNAH ANGKAT TANGAN?

Sejak akhir2 ni -baca sejak aku peknen ni, tangan aku semakin laju menyinggah mia....perasaan panas baran tu makin menjadi2 pulak,.....selalunyer aku mmg angkat tangn kat dia tapi aku tetap ingt nak singghkan tgn aku kat area mana...selalunyer aku hanya hinggapkan tangan aku dr paras pinggang ke kaki.....pinggang ke atas, aku mmg tak pernah...kalau pernah pun, aku cuma cubitttttttttttttttt je pipi ngn hidung dia..biar hidung dia mancung ckt..he he he...

tapi, bila smlm, aku terhinggap tgn aku kat pipi dia, tetiba2 aku yg nangis.....nangis bila dia tak nangis tapi hanya memnadang aku degn mata yg berkaca.......smbil dia terus peluk aku dn tangan keciknya ittew menepuk2 aku.....(situasi mcm dia seolah2 memujuk aku)....aku lak yg nangis terisak-isak.....tak tau naper.....

smbil aku minta maaf kat mia, smbil mulut dia terus memjuk aku..."syhh...syhh...syh.." tngnnyer masih menepuk bahu aku.....

mlmnyer bila dia nak tido, dia mencari lengan aku smbil tido memeluk aku...sesekali dia mencium pipi aku....sedih sgt....dia mesti mcm nak minta maaf kat aku kan....kalau ayah dia ada masa tgn aku hinggap kat pipi mia, mesti aku yg kene...hu hu hu hu......

nampaknya, utk masa2 akan dtg, aku harus mengawal perasaan marah aku ni...

7 comments:

  1. Macam akak la tuuuu...lepas pukul rasa nyesal dan sedih. Sampi terpikir, masa takde anak - naaaakkk sangat. Tapi bila dah ada, dia buat hal sikit aje nak tangankan dia

    Huhuuu...memang sedih!

    Ti, sabor ye. Kesian kat Mia, tak lama lagi nak dapat adik. Kejap lagi dah kena kongsi kasih sayang dengan adiknya lak....

    ReplyDelete
  2. Kita berkongsi rasa yg sama.. sabar.. sabar.. (utk diri sendiri juga..)

    ReplyDelete
  3. Bila kemarahan tu memuncak memang tangan akan naik.Saya pun kekadang naik tangan gak ngan Balqis sebab lasaknya tak terkawal.Apapun bersabar je la.

    ReplyDelete
  4. itu ble dah kemarahan tahap puncak coz ngan perasaan stress kat pat kerja ngan peralihan hormon wah terlebey sudah... tapi siti serius kite sedey plak baca n3 ni mengalir weyyy airmata smbl bygkan Mia dok tepuk2 awak tu huhuhu

    ReplyDelete
  5. alahai akak ni..boleh tilis novel la..sedihh oo...ni br bab angkat tgn sikit...

    akak jgn sedih2 lagi la...wan pun nak nagisss jugakkk..uwaaaaa

    ReplyDelete
  6. yatie>>>>itulah pasal...mesti dia nak main puas2 ngn ibu dia ni,,,hu hu hu...

    jannah>>>sedihkan...kita lak rasa bersalh..tp nape cm nak buat lagi ek..ha ha ha

    jieda>>>kkdg sbar tu tetiba je hilang..

    mummy dasy>>>tau xpe..kalau boleh rakam, mmg siti rakam punyer...

    sujaihah>>>edey tau wan...dah 2 3 hari ni, dia asyik nak tido peluk akak je...mesti dia minta maaf ssgt...pdhal, akak yg salah..

    ReplyDelete
  7. saya juga ibu yg garang, anak dua2 hero, azam thun baru nak jadi ibu yg lebih baik, stakat ni masih camtu gak..huhuhu

    ReplyDelete