Monday, January 25, 2010

PERNAHKAH ANDA BERKATA "NASIB BAIK..."

prnahkan kawan2 berkata demikian?...rasanyer semua pernh berkata demkian...mcm aku juga...tak dinafikan, kkdg apa yg kita buat dan kesannyer baru kita tau, kita mesti ckp mcm tu..

tapi, kali ni, aku nak berckp pasal jodoh...opsss...x semestinyer jdoh bersuami/ beristeri yerk..mungkin jodoh ngn kengkawn, jodoh ngn kerja..he he hehe.....

ada skali, aku rasa sgt nyesal sbb x teruskan berkawan ngn bf aku ni....(sila baca bestpren okey..bukan boipren).......dia byk sokong aku, bagi nasihat, bg petunjuk...tp, smpai satu masa, aku juga yg meleraikannyer...hanya atas satu kesalahan...dia MENIPU aku.....so, persahabtan selama 3 tahun tu, berkecai begitu saja...kini, bila aku berjaya "menjejaki" dia semula, aku harus akur ats ketentuan dan kehendak Ilahi...."nasib baik aku x terus berkwan dgn dia".......sdgkan, aku ditemukan dengan sesuatu yg lagi baik....


nota kaki:- mingu2 ni aku agak feeling ckt...hik hik hik

utk si dia, sesungguh aku x pernah menyesal akan keputusan aku meleraikan ikatan persahabatan itu...

6 comments:

  1. Hmmmm...betul tu. Kekadang ada perkara terpaksa "dihentikan" utk kebaikan bersama.

    Tapi sahabat itu bukan akak kan? Kita bukan bf kan....tapi roomate...hehee....

    ReplyDelete
  2. tul tu ct...fara pn ada buat cm tu.

    ReplyDelete
  3. Salam,

    Jangan lepaskan peluang utk memenangi 4GB Kingston Data Traveler atau 250GB Maxtor External Hard Disk.

    Sila layari:
    http://emilayusof.com/2010/01/blog-survey/

    -Zu-

    ReplyDelete
  4. hmm..susah nk carik kawan susah & senang bersama kan?

    ReplyDelete
  5. yatiejay>>>itulah...sedih bila sgala kepercayaan kita dikhianati...ish.kalo kak ti, blog k.ti pun ct x nak baca...he he he

    fara>>>apa salahnyer lpaskan sesuatu yg kita sayang..he he he

    maya amir>>>mmg pun kak..skrg ni hipokrit tu lg ramai sbrnya...

    ReplyDelete
  6. btul la ct..hernee pn pnahckp..'nasibbaik Allah gerakkn hati cpt utk trus bkwn ngn sorg akk ni..kte baik ngn die upenye blkg kte die ngutuk kte..buruk2 kn kte..x rugi xde kwn cam ni..

    ReplyDelete