Tuesday, January 5, 2010

BABY! BABY! BABY!

jangan jeles or boring arr...aku asyik cter pasal anak je....hik hik....bukan apa...aku mmg suka tgok gelagat mia yg over excited nak dpt adik ni.....

tiap2 hari ada je pertanyaan dr mulut mungil dia tu...geram aku....

"mama, baby yak tak?"
"mama, mama...oh mama....baby doh (tido) eh"...
"mama, mama.....baby po (lapo) tak"
"bu, bu ( oh....kkdg dia panggil aku mama, kkdg ibu kkdg umi-tapi sbb sama maksudnye, aku layankan jelah).....ekot bu ngn baby"...- ni bila dia tak nak gi taska...hik hik...

kkdg, aku mals nak layan...ada sekali tu, dia kemas-bongkar bakul baju dia, smbil dia pilih baju mana yg dia suka..yg dia tak suka ( oh, anak dara aku mmg sudah pandai memilih, kalau gi beli baju or kasut, dia sndiri yg pilih).....bila tanya, yg sna tu saper punyer?.." mia punyer".....yg lg satu tu?...."baby punyer"....see...yg baby punyer semua baju lama...yg dia punyer semua baju baru plus cntik2....hu hu hu,.....

3 comments:

  1. eh..tak boring pun...wan suka baca aper..bila citer pasal mia...hehhe

    pandai dia pilih2 baju ek..tuk adik dia pun dah ader...hehehhe

    ReplyDelete
  2. Adoi pening gak ek...bijak sangat anak kau ni! Heheee...

    Tak sabar nak tengok kalau dia dah ada adik nanti

    ReplyDelete