Wednesday, January 13, 2010

TERINGIN SANGAT....


wah...aku punyer perangai mengidam dah smpai ni...cm ne ni...saper nak tlong ni...hik hik hik...tapi, aku taklah ngidam yg pelik2 sgt....cuma kalau cm dah terbayang2 depan mata tu, mcm nak terus rembat je masuk kat tekak...he he he he....

sejak 2 3 menjak ni, aku teringin sgt nak makan kurma....tapi kurma yg basah2 gitu...mcm kat bawah ni...



ke yg kat bawah ni ker.....





tapi memandangkan bukan bulan pose, maka agak susah nak dptkannyer....aku cm terbayg nak kirim mak mertua aku masa dia gi umrah buln 6 nanti...erk...bulan 6?..aduhai...lmbtnyer....hu hu hu....maka, aku punyer exctd mencari penjual kurma yg jual secara online.........punnyerlah hampa bila dah bank in duit bagai, dia ckp abis stok...hu hu hu....sedih yg amat sgt.....TAPI...Alhamdulillah syukur nikmat.....dpt jua apa yg diidamkan w.pun tak sama ngn apa yg tekak aku byangkan...ha ha ah ha......atas dasar tak tau malu aku, aku minta tlong akak ipar aku mencarikan kurma itu, maka dptlah apa yg dihajati...tima kasih byk2 mak lang...lengkali, kalau nurie ngidam pa pe, nuri soh mak lang carikan eh...he he he.....

deng....deng....deng.....inilah yg aku dpt....




w.pun tak sama, tapi cukup buat aku rasa lega....tp cm nak juga cari yg sama cm kat atas...ha ha ha ha

11 comments:

  1. Laa..kalau nurie ngidam dari awal-awal boleh saya kirimkan kat nenek saya yang baru je balik dari umrah.Pernah makan kurma yang fresh tu.Memang sedappppp sangat rasanya hehehe

    ReplyDelete
  2. jieda>>> alah, menciknnyer.....sedap kan....hu hu hu,,....mencik...mencik....

    ReplyDelete
  3. lor siannye..ari tu pakcik hernee bru blik dr abu dhabi..die ade gak bg ktorg yg fresh2 bru ptik sndiri..tlmbt lak siti ngidam..ehehe

    ReplyDelete
  4. hernee>>>uwaaaa...mencik///makin mencik.....hu hu hu..lengkali, kalau siti ngidam pa pe siti iklankan kat blog jelah ek..hu hu hu..

    ReplyDelete
  5. akak ku sayang...cakap je la akak nak yang tu jugak..hehhehe..

    akak boking la kat mak mertua akak tu ...sbb yang dihajati tu lain...kang leleh plak air liur nyer..

    sbb kak..wan dulu ngidam "pisang gooreng batu pahat"...teringin dr perut dah 3 bln...nak masuk 9 bln..baru dapat kak...lama pun takper ..asalkan aku dpt..hehhheh

    ReplyDelete
  6. sujaihah>>>he he he..tau x pe....takut dah booking nanti, x smpt pulak...sbb MIL akak tu, gi bulan 6 balik bulan 7..kene dibuatnyer budak tu nak kuar awal, hu hu, harus kempunan..due akak bulan 7 tau...

    ReplyDelete
  7. Mesti bakal jadik anak yg bijak dan soleh/solehah ni...tapi maintenance tinggi! Heheeee....abis tu mintak kurma yg mcm tu bukan selalu boleh dapat. Kalau boleh tanam kat depan umah ok gak....

    ReplyDelete
  8. yatiejay>>>miantenance tinggi ek?..he he he...ok aper...kalau minta sajer2 time bukan pregnant, nanti org kata, ngada-ngada pulak..

    alah kak ti, nanti dah dpt, mknyer 2 3 biji je..hik hk

    ReplyDelete
  9. ase mcm nmpk ada jual kat pkns aritu..tapi booth kecik2..ntah bukak lagi ke idak..nnti kalo jumpa mak bilang ok hehe

    ReplyDelete
  10. takpun kan siti..mtk tolong MIL kirimkan kurma fresh dari sana.

    ReplyDelete
  11. genny da bomb>>>wah...harapan tu....ok,,nanti bilang ngn mak ok...nanti mak bank cash...hik hik. ( tetiba hatiku berbunga-bunga)

    jieda>>>hu hu hu..segan pulak..

    ReplyDelete