Wednesday, January 6, 2010

HARUSKAH AKU MENGAMUK?

haruskah aku memarahi dia atas perbuatan dia?..haruskan aku memukulnya?......oh sayang......ibu penat sgt yang...ibu ni mmg mals sgt nak ngemas....jgnlah ko tmbh lagi keje ibu ko ni lagi...ko tak tau ke yg ibu ko ni pemalas yg amat sgt sejak akhir2 ni.......argggghhhh...tensen2...
































jangan marah eh ibu....mia nak amik airlh ibu.....


eyah....tak smpai pulak termos tu...(eh, ko tau tak termos tu termos ke 7 sepnjng umur ko 2 taun?)..- eh...aku tak marah...ckp je..tp dlm hati...Ya Allah!!!1)


he he he...ibu tak marah mia kan?...ibu syang mia kan?...iyelah nak..dah ko anak ibu...ye ibu sayang...


ish....byk sgtlah buku2 ibu ni.....mia buang eh?.




ape jelah ibu beli buku ni....kalau jual ni, lumayan ni...boleh beli aiskrem...


hah..tinggal yg tu jelah ibu...yg lain, mia let go...lpas ni jgn beli lg..


eh, senang gak mia nak panjt...he he he

lari-lari...ibu dah mengamuk...lari-lari...(ini situasi di mana aku dah mula memegang hanger baju)...geram tul


9 comments:

  1. hahahah...klu si Putra tu abis 1 bilik jadi kapal karam. lg aku pening.

    bila suh kemas balik mula la dia k nenen.

    ReplyDelete
  2. phew!!!! ida tgk pun letih ni.. heheh gelagat anak2 kadang2 nk marah pun tak jadi marah...

    ReplyDelete
  3. adeiii...kalo dah sepahnya gitu manalah ibunya tak pegang hanger ye.sabar nurie..jangan dimarah mia tu.ajak mia kemas balik sama-sama hehehe

    ReplyDelete
  4. patutla mengamuk sakan...memang betul2 mia mengemas..

    eh kak nampai mia besar plak kat gambar nie..kus semanagt nak mengemas balik ni,,,bawak2 bersabar kak..

    ReplyDelete
  5. fara>>> bila kita tanya "mia, tu saper nak kemas" pandai pulak dia jwb "mia arr"..eee..hangin jee.

    lidasyah>>> geram bukan apa...ayah dia mmg tak leh tgok bnda bersepah..nanti dia bising..

    jieda>>>mmg ajak kemas pun..tapi dia "kemas" yg lain pulak...ish ish ish..

    sujaihah>>>wan,,..wan....pening lama2....dia dah tinggi dan besar wan..bila diri, dah smpai pinggang akak dah...

    ReplyDelete
  6. hahaha klu kite pun harus ngamuk...situasi yg sama bile dah tahap dewa tahan marah hanger ah jawabnye tp belum sempat amik diorg dah lari umah nenek..mentang2 umah nenek dekat

    ReplyDelete
  7. Kalau Naufal akak marah amik hanger, lagi dia buat adalah....tension jek!

    ReplyDelete
  8. mummy dasy>>>seb bek umah nenek dkat..he he he...geram lama2 pulak..ish..lpas tu, wat muka kesian...

    yatiejay>>>kak ti, kalau ayah dia tak de, dia pandai lari sbb takut kene, tapi kalau ayah dia ada, dia buat derk je sbb dia tau ibu dia xkan pukul dia depan ayah dia...

    p/s: tp2, buku2 tu pun, zam dah bising soh buang..he he he

    ReplyDelete
  9. mmg leh jadik hantu kan tgk anak2 buat sepah... gerammmmmm... tapi tuhlaa kan, depa bukannye paham kalau kite marah.. mase tu jek takut, pastu buat balik.. ya ampun, sabo jeklaa kan.. mari kite bersama2 menyabarkan diri ye!heheh

    ReplyDelete