Wednesday, June 10, 2009

BERSIAR2 STYLE MIA









si Damia ni, kalau blik dr nursery, dia suka bersiar2 di kawasn perumahan aku tu..dan tmpt yg dia suka sgt, gi petik bunga kat umah untie sblh umah aku ni..seb baek untie tu tak kisah..kang tak pasal2 aku kene gnti lak..eh, persan tak bunga putih tu?..bunga tu, selalu untie (india ) sebelah umah aku ni petik...tuk wat smbhyg kot...tapi, aku rasa dia terglong dlm glongan yg kuat agamanyer...kalau tak, tak delah tetiap mlm aku terpaksa mengembangkan idung aku menghirup udara "segar" dr setanggi dia...he he he...

hah, korang mesti tertanya yg gmbr last tu,...,,dia menangis sbb dia nak kejor anak anjing depan umah aku tu, tapi anjing tu melarikan diri..ish...kang anak anjing tu panggil bapak dia, pasal je aku......

3 comments:

  1. hehhehe..comey nyer..tgk dia petik bunga kan....teringat masa saya kecik2...suka petik bunga.

    pastu mak saya buatkan rantai bunga,awak btkan la dia..sure suka nyer..
    comeyy

    ReplyDelete
  2. kak su>>>hu hu hu.mslshnyer, kat umah siti tak de bunga, tu bunga rumah sblh..mau kene marah lak...he he he....

    mimi>>>baju tu, akak satu opis ni kasi...anak dara dia dah besor, tu yg dia kasi kat mia...

    ReplyDelete

Motivasi Diri

Saya terjumpa satu ayat motivasi ni. Ia bukanlah buku motivasi, tapi dari planner yang dihadiahkan oleh sahabat saya Puan Laila.  Ayatnya da...