Wednesday, June 3, 2009

JAMUAN PERPISAHAN

hari ni, hari last my junior...si azie tuelh ( adik si mimi)/.....setelah setahun 8 bulan dia disini menabur bakti ( chewaah ), akhirnya dia pergi utk mengikut husbnd dia di selangor....semoga diakan terus berbahagia.....

tak buat besar2an pun majlis dia ni..cuma kwn2 satu opie je meraikannyer...kat kilang aku ni, kalau tak reti "basuh m*ntot" org atas, kita anto surat resign pun dia buat derk je..makin di alu-alukan kita benti keje...he hehe...


gmbr majlis, akan aku update nanti...sbb...dioarg masih lagi dok sibuk amik gmbr kenang2an....

smpena majlis ni gak, kitaorg berkongsi2 masak...ada yg buat ayam masak merah, mee hoon, nasi impit, sup, daging masak itam...dan bos aku of courselah sponsor kek...dia mmg wajib sponsor kek...he he he...

No comments:

Post a Comment

SELAMAT PAGI! SARAPAN PAGI YANG RINGKAS

Hai, Assalamualaikum dan selamat pagi!. dah sarapan?  biasanya Nurie hanya sarapan ringkas je setiap pagi sebab anak anak bersekolah dan ...