Thursday, June 4, 2009

KU MENANTI

ku menanti sesuatu yg aku tgh gilai skrg ni...dan aku tak sabr2 utk memenuhi kegilaan yg aku rasa aku smkin ketagih...aduhai.....minta2 dgn sampainyer brg yg ku nanti, ketagihan dan kegilaan aku tu akan hilang atau pudar.....Ya Allah...kuatkan hati aku...Amin,.

4 comments:

  1. Biar akak teka apa dia....adakah yg dinanti itu koleksi CD terbaru Mia?!??!!

    ReplyDelete
  2. yatie>>>ko mmg memahami ku......hu hu hu..kan ujung minggu nikan cuti, nak fully CD kengkononnyer

    ReplyDelete
  3. Huhuhu.. Siti dah fully Cd la ni, jomla beli diaper staker dengan umi plak..

    ReplyDelete
  4. umidanish>>>ko mmg suka menggoda ku tau....nanti ku jengah kedai mu itu...(mau mr hubby geleng kepala tgok wife dia ni)

    ReplyDelete

SELAMAT PAGI! SARAPAN PAGI YANG RINGKAS

Hai, Assalamualaikum dan selamat pagi!. dah sarapan?  biasanya Nurie hanya sarapan ringkas je setiap pagi sebab anak anak bersekolah dan ...