Wednesday, June 24, 2009

TIMA KASIH MY PRENS


Gambar kek harijadi aku...betul tau, aku tak tipu..umur aku mmg 28...he he he


*my bos....dah hmpir 7 thun aku bekerja bawah dia....

* jgn pkr bukan2 yerk...ni adik aku yg keje sbgai kerani kat sini....(guna kabel aku tu masa minta keje...)







to my prens,,,tima kasih bebanyak...next year jgn luper eh buat lagi...he he he...eh, azie...luper lak nak jemput makan...silakan...amik, amik kek tu..jgn memalu....ha ha ha ha

11 comments:

  1. ala..besh nye..jeles..jeles..
    npe xde gmbar kite?
    uwa..uwa..
    hepy bufday my sis!!

    ReplyDelete
  2. Tengok kek tu..rasa lapar la pulak..hehehe..

    Happy birthday to Sitie..moga hidup sentiasa diberkati Allah

    ReplyDelete
  3. mummy>>>silakan...silakan...he he he..

    kawaii>>mu sajer benti keje awal sbb tak nak smbut besday akak kan?....thank's my dear.

    tirana>>>>tima kasih kak...semoga apa yg akak doakan, akan makbul...aminnnn

    ReplyDelete
  4. eppyy baday...kak siti..hehehheh

    apaer azam? ekkkk...

    saya doakan moga murah rezeki..panjang umur yer:)

    ReplyDelete
  5. sujaihah>>>ku akak ker?..hu hu hu....amin..semoga apa yg su doakan, akan termakbul...

    ReplyDelete
  6. Bismillah...

    Selamat Hari Ulang Tahun CT
    Semoga-moga usai usia yang bertambah
    impian di hati menjadi nyata


    salam ziarah :)

    ReplyDelete
  7. Siti happy belated birthday..sorry lmbt wish..ape pun smoga pnjg umur dn dirahmati Allah selalu..

    haaa..dpt pn tngok tuan punye blog..klau x susah nk nmpk muke..hehehe

    ReplyDelete
  8. GB>>> tima kasih sudi menyinnggah...amin juga utk doa GB,,,he he he..

    hernee>>>amin..tima kasih hernee,...hik hik..tuan empunye blog ni malulah...ha ha ha

    ReplyDelete

SELAMAT PAGI! SARAPAN PAGI YANG RINGKAS

Hai, Assalamualaikum dan selamat pagi!. dah sarapan?  biasanya Nurie hanya sarapan ringkas je setiap pagi sebab anak anak bersekolah dan ...