Tuesday, June 30, 2009

TAG - SUJAIHAH

tgh-tengah aku tak keje ni, dpt pulak keje umah dr sujaihah ni...disebbakn itu, aku buat cepat2...nanti terlupa pulak..


1. Bila kali terakhir anda cuci toilet-- hari ahad lepas,,..selalunyr aku akan cuci bila tak balik umah mak atau mertua....

2. Pencuci apa yang anda guna?-- hemmm.....dr brgan Cosway...apa ntah..tapi dicmpur ngn clorox...

3. Dalam 1 minggu berapa kali anda mop lantai? Kenapa?-- ikut mood dan lantai...kalau mia makan sepah2, hari2 aku mop lantai///.lgpun, lantai kat umah aku, kecik je...he he he

4. Apa tugasan anda sebelum menjelang malam?-- balik keje, terus masak..sbb dr opis dah set nak masak per...kuar opis, singgah kedai, pick up mia, baru smpai umah...masak2, laps tu mandi smbil tunggu husbnd balik, layan si kecik tu...smpailah mlm...tgok tv, tido,...

5. Apa menu hidangan makan malam anda yang paling simple?-- hmmm, nasi mmg wajib...so, lauk ringkas mestilah goreng telur ngn masak kicap....mr hubby suka tang ni...

6. Minuman yang anda buat setiap pagi?-- Milo panas, or nescafe or kalau dtg tak betul, buat air horlicks.

7. Sebelum tidur apa yang anda lakukan?-- baca buku..ataupun, tido si kecik tu...silap2, mia belum tido, ibunyer dah hanyutttttttttttttttttt.

8. Harus menjawab tag ini?
- hernee>>>>>ku tau mu ngantuk
- mummy dasy>>> ko kne buat w,pun lmbt.
- mimi >>> udah lama ku tak tag mu...
- jimakawaii>>> ko kan tak de keje...hik hik

yeah..........siap............

8 comments:

  1. hahahaha..kuang asam siti..tau2 je kan..

    ReplyDelete
  2. kak ti ni cam tau2 je aku xde keje,,byk tau keje umah nk kne wat!
    hehe..yela2 aku wat la..
    eh..sjak bile kak ti pndai goreng telur? pncapaian yg bgos tu! good job!well done..

    ReplyDelete
  3. hernee>>> ha ha ha ha.....buat, jgn tak buat...mu dah lama tak berblogging ni..

    jima>>>hampeh je ko...mestilah yg goreng telur tuu a,zam...ha ha ha

    ReplyDelete
  4. hoyeeee,,,,saya dah tande kejer sekolah awak yer, markah penuh :P... drpd cikgu sujaihah

    ReplyDelete
  5. sujaihah>>>TERIMA KASIH CIKGU!!!!!

    ReplyDelete
  6. sujaihah>>>TERIMA KASIH CIKGU!!!!!

    ReplyDelete
  7. Alamak kena TAG! InsyaAllah akan diusahakan:)

    ReplyDelete
  8. mimi>>>kenapa mu begitu terkezuttt?..he he he

    ReplyDelete

SELAMAT PAGI! SARAPAN PAGI YANG RINGKAS

Hai, Assalamualaikum dan selamat pagi!. dah sarapan?  biasanya Nurie hanya sarapan ringkas je setiap pagi sebab anak anak bersekolah dan ...