Tuesday, June 2, 2009

PELIKNYER

ni lanjutan dr entry dr blog mimi yg pasal 6 tahun berkahwin...

ni bukanlah post tuk memburukkn mr hubby...langsung tak terniat....he he he...

cuma , aku bolh kategorikan mr hubby ni dlm kategori lelaki yg tak romantik secara lahiriahnyer........mmg aku dah biasa kalau dia tak ingt tarikh2 penting dlm hidup aku atau kami bertiga.....hmmm...bulan ni merupkan bulan besday aku...so, dr mula lg, mmg aku tak berapa kish sgtlah pasal dok pkr hadiah apa yg aku dpt tahun ni..dapat ker?....kueng kueng.....

tapi, dr minggu lpas, sdg kami dok nonton tv.......

" yang, handbag ada?"
"hmm...ada...kenapa?'
"kasut?"
"kasut lglah byk.....knapa?'
"tak nak beli handbag ke, kasut ker"
"nak wat aper?..ada lg semua tu...knapa?"
"saje je..."
'ckp je lah knapa..tetiba je tanya...selama ni tak pernh tanya pun.."
"hmm..bln ni kan beday ayg,..nak belikanlah,..wat hadiah">.

erk...aku terdiam jap....ngn nada lawak aku jwb:-
"erk...nak ayg sign apa2 ke?...he he he.....

peliknyer tetiba je menanya..tapi, alang2 dia dah tanya, aku smbr gak baju ngn suar..sepasang...he he he...yang, nanti buln 8 tanya lag eh nak apa lak..buln 8 kan anniversary kita..he he he

4 comments:

  1. sama dgn en suami ku ittew...huhuhu. tak romantik langsung huh.

    ReplyDelete
  2. fara>>>>kita dah biasa ngn dia tak romantik, ttiba nak romantik2, nmpk pelik je gitu...muahaaaa

    ReplyDelete
  3. kita serupa....(nyanyi tau)...tuje yang leh cakap..hehheh

    ReplyDelete
  4. kak su>>>. ada gak yg senasib ngn ku..he he he..

    ReplyDelete

SELAMAT PAGI! SARAPAN PAGI YANG RINGKAS

Hai, Assalamualaikum dan selamat pagi!. dah sarapan?  biasanya Nurie hanya sarapan ringkas je setiap pagi sebab anak anak bersekolah dan ...