Saturday, September 26, 2009

KEMERIAH PAGI RAYA






kali ni, aku beraya ni umah aku...so, lpas je salam2, mak aku dah mula ajak beraya gi umah sndra mara...tak smpat nak gmbr cantik2 or ramai2 coz akak aku dah bising nak balik umah mertua dia....huh.....boring2.....

2 comments:

  1. Bestnya dapat pakai baju sama dengan anak....lawa lah baju kau ti..

    ReplyDelete
  2. kak yatie>>>inlah yg bst anak pompuan...taun lpas tak leh nak sedondon sbb dia belum pdai jalan...he eh he..tak sia-sia mataku terpikat kat warna merah...he he he

    ReplyDelete