Thursday, September 3, 2009

MENU BUKA POSE SEMALAN


menu berbuka kitaorg semalam...sempoi je...sbb smpai umah dah lebih kurang 5.45 ptg..tak smpat nak baring2 or mesra2 ngn hubby..he he he he......


TELUR BUNGKUS


INTI - DAGING MASAK MASAM MANIS


KACANG BUNCIS GORENG TELUR


AYAM MASAK MERAH BERMADU.

7 comments:

  1. Salam Siti...

    Telur bungkus tu kalau buat menu bersahur sedap juga yer...hihi.

    Dah pertengahan ramadhan ni...memikirkan menu berbuka merupakan satu kepayahan. Tambahan pula nk fikir menu yg bertepatan dgn selera semua keluarga....

    ReplyDelete
  2. dah petang pun boleh lagi masak macam-macam tu. nampak menyelerakan.

    ReplyDelete
  3. asyiq>>>w'salam...mmg pun....dok kat opis yg tak de keje ni, buatkan dok memikir apalah yg nak masak...nak kene tepat ngn selera dan juga yg penting smpt di masak sebelum berbuka...hik hik hik

    kakpah>>>>ini kes cmapk campak je ni kak pah...kalau hubby complaint, esok, masak sndiri..ha ha ha ha

    ReplyDelete
  4. mummy dasy>>>erk, siti buat intinyer je...yg bungkusnyer mr hubby,,...hik hik..ku mmg fail bab goreng telur ni...

    ReplyDelete
  5. telur bunggkus..kak dah cam kat kedai ha..nampak sedap tuu

    ReplyDelete
  6. sujaihah>>>> sila2/....amik2 jgn tak malu...hik hik

    ReplyDelete