Friday, September 11, 2009

NAIK LEMAK?

apa yg naik lemak?...nasi lemak ker? atau masak lemak?...he he eh......mestilah aku yg naik lemak.....see, aku skrg makin malssssssssssssssssssssssssss ssgt nak bangun utk sahur or masak sahur utk my husbd....ni semua gara-gara dia dah manjakan aku beberapa kali bila aku masih berdengkur tido....sdgkan, jarum jam dah terletk elok kat angka 4.he he he he,.....

dlm minggu ni je, dah 3 kali aku tak sahur...cuma kejutkan/ mr hubby terkejut utk sahur.....seb bek masa buka tu selalunyer aku dah masak lauk sekali...so, mr hubby akan bangun utk panskan lauk...hmmm, lemak lemak aku ni....abis nak wat cmner....aku mmg dah makin malas nak bangun pagi2.....

pg ni, mr hubby yg kjutkan aku...bgun2, tgok dia dah siap hidangkan nasi utk aku...ha ha ha ha.....dah mcm mak buyung lak aku ni...tak ye bang...nanti dpt bonus, ayang belikan abang baju .......hik hik hik.....

ayang janji, hari ni ngn esok, eh, esok sahur kat umah mertua....ayg yg kejut abg...hari terakhirkan....kenapa lak esok hr terakhir aku nak masak sahur?>...sebabbbbbbbbbbbb next week hubby keje malam.....yeah yeah yeah.....hik hik hik....tak senonoh betul....wife saperlah ni....

8 comments:

  1. hahahha..boleh pulak akak membebel hb rajin..hahha'

    kak ok la tuu...ape salah rasa diri ni cam buyung skali skala

    ReplyDelete
  2. hahahaha..hernee mlm ni hubby start keje mlm..pas tu hernee plak cuti..bestnye x yah bngun sahur..hehehe

    ReplyDelete
  3. fara>>>mmg ssgt..dia kalau bab sahur ni, berkira ssgt..kalau tak sahur, mahu dia ungkit smpai raya..he he

    sujaihah>>>ish...nanti dia cari asbab je nak ngungkit tau...mslshnyer su, masa akak prggy dulu, dia elok je..siap soh akak bangun masak sahur tau....

    hernee>>>wah...ngelat2...mesti terus raya ni..tak aci, tak aci

    ReplyDelete
  4. suami mithali... kami lak jarang sahur masak beli jek hBy keje malam balik keje terus beli pastu smpi umah kejut bini dia yg ngah membadakkan diri

    ReplyDelete
  5. MUMMY>>>. he he eh...mslshnyer, laki ku mmg tak suke bli kat luar...dia mkn nasi ngn telur goreng kicap pun sedap...

    ReplyDelete
  6. Memang lemak berkrim...jangan nanti dia carikkan org yg boleh bangun sahur dah le....hehee...

    (jawab tak nanti ye!)

    ReplyDelete
  7. yatie>>>hu hu hu....hanya sebab tu je ke dia nak cari?>..nak ckp ngn dialah..cari yg kaya2 ckt tau....

    ReplyDelete