Tuesday, October 27, 2009

PANDAI MIA JAGA "ADIK"

wah...smlm n my family gi tgok anak sedara baru aku.....tahniah utk akak ipar aku dan juga abg aku...semoga rezeki diaorg dilimpahkan oleh yg Maha Kuasa....he he he...kenapa aku ckp mcm tu?..sbbb ini adalah anak abg aku yg kelima tau....abg aku tu lak, baru je berumur 32 tahun...murah pun rezeki dia kat anak2 yerk....he he he...anak dia yg keempat sebaya mia...aduh, tak terkejar aku dibuatnyer.....he he he...nanti aku upload gmbr baby tu....erk, nama belum kasilah...so, aku pun panggil baby jelah.....pada jam 6.00pagi bertarikh 26/10/2009....seberat 3.77 tau!!!! peh....tak sanggup aku dgr....he he he
...

tgok arr gmbar2 ni...si mia ni ingt, baby tu dia punyer agaknyer...siap bergaduh ngn kakak baby tu....dia je nak pegang, cium baby tu...sabor nak.....nanti ibu usaha gigih lagi ek...hik hik hik'




ni lah baby...merah lg muka.......hmm, muka baby ni agak pucat"biru" coz, masa nak kuar tu, bahu dia tersangkut,..then, doktor kelam kabut besarkan laluan dia....ish....seram,..bertambah serammm...



dia sibuk nak tgok tv...tapi, tetap tak kasi org lain pegang baby tu....tgok tgn dia, tetap kat badan baby tu...ish ish ish...


erk, masa ni, mak baby ni dah tido keletihan...dan anak dara aku ni, pandai2 kasi botol kat baby tu...ish...ada tokoh tak jadi akak?...ha ha ha ha'

kakak baby ni sibuk gak cium...si mia ni penghalang...beriya-iya tak kasi kakak baby tu cium...


hai...mia mia.....baguihslah....dah boleh jaga baby lah....he e he he...
to baby : welcome to the real world.....



2 comments: