Monday, October 19, 2009

MIA DIGIGIT!!!!

wah, aku agak terkesima (ceh ayat...tak agak2)....bila minggu lpas, aku amik mia kat nursery dan aku ternmapk bekas gigitan di pipinyer....peh....aotomatik aku terus hangin dan tanya soklan kat bbyster tu...."ni, budak mana yg gigit ni, nak kene ni"......bbbystter tu cuma tersenyum je....hangin tul...ape, ingt aku tanya main2 ker?..........

dah byk kali aku jumpa bkas gigitan ni kat mia....tapi, paling ketara kat peha ngn betis mia...ape, ingt peha ngn betis mia tu ayam KFC ker....ish...sesukati je....lesing kang....






9 comments:

  1. budak duk nursery,memang gitu la.Anak saya yang pompuan tu pun selalu gak kena gigit.bila tanya budak pengasuh jawapannya tak tau sape yang gigit.

    ReplyDelete
  2. hernee>>>>ntahlah hernee,.,..siti tanya, buat derk je budak tu...hubby pun bising je ..manalah tau saper gigit..

    jieda>>>geram jadinyer...kalau ku tau, ku luku2 kepala budak tu...he he he....

    ReplyDelete
  3. siti..
    naper jd cenggitu..mmg la tabiat budak nih nk main2, tapi naper laaa pengasuh tu tak tgk..kan?? siap jwb tak taw g tu bila di tanya.. taska biasanya ader limit baby taw.. takut taska tu dah ter'over' amik budak sampai pengasuh tak tertengok dibuatnyer OR pengasuh tu la tak buat keja..tak tengok budak2 tu ngan betul.. kan?? tanya pengetua taska tu la.. nih hak parents.. ngantor ank ke sana utk diasuh.. bukan jadi cengginih..

    pstt:..sowyy.. terover lak tulis komen tu..heheh.. bukan pa.. geramm taw, baby ni kecik g, dah ader merah sana sini.. sok2 takut dia fobia nk pi taska lak.. haa..kan susah..ciann mia..

    ReplyDelete
  4. Adoi...aku lak yg geram tengok...Takkanlah pengasuh tu tak tau, mesti mia nangis lepas kena gigit. Kalau dia betul buat kerja, dia mesti sedar kejadin tu...

    Kalau sampai luka kena gigit, kena check betul2 tau..takut ada infection. Maklumlah, mulut kita ni ada kuman....

    ReplyDelete
  5. zaza@mamhanin>>>>siti mmg dah selidik dah taska tu....tgh mncari taska lainlah ni....siti perasan, bila setiap kali amik mia or anto dia, mesti cuma pekerja dia yg sorang tu je ada...owner taska tu ntah mana ntah byangnyer...time nak byr yuran je baru nampak...so, siti agak, mesti pekerja dia yg sorang tu nak mampu nak jaga budak2 yg ramai tu.....tgok pekerja dia tu mcm dah tensen je...

    yatie>>>>mu tau tak taska mana yg boleh jaga mia?>..or nak siti anto blik kat bbster yg lama?>.malu pulak rasanyer...

    ReplyDelete
  6. Ti....kau cuba lah tanya makcik tu kot2 dia nak jaga balik mia....

    Kalau dia nak, hantar je semula ke situ. Takpun carik taska lain, yg tak ramai sgt budak.

    Tapi malas betul nak melalui semula proses mencari ni kan?

    ReplyDelete
  7. kesian dia. sabar ye budak comel. mungkin sebab terlalu comel jadi orang tatahan terus geget2. :D

    ReplyDelete
  8. pp mia tu segebu n semontok drumstik kfc lah kak..hehehehe...kite pn sk ggt mia tau...

    ReplyDelete