Wednesday, October 28, 2009

EXPRESSWAY SENAI-DESARU

mcm lmbt lagi je h.way ke desaru ni nak siap....hari tu masa gi mncing, smpt gak snap gmbr jmbtn yg ntah bila nak siap tu....itu pun, salah satu sbb nape ku tak dpt ikan masa mancing...hu hu hu hu....he he he...ikan semua lari sbb projek jmbtn ni tgh buat...(ye ker?)...

gmbr blur sgt sbb snap dr jauh kan...so, terang2kan lah biji mata tu eh...he he he....






5 comments:

  1. nurie, g mancing kat ner eh. Kat jeti jek ker..

    ReplyDelete
  2. Wow cantiknya pemandangan..tapi highway tuh mahal banget la tol nya...

    ReplyDelete
  3. mesayu kirana>>>>kat tepi pantai je..itupun air dah nak surt...ni kat kmpung johor lama, telok sengt...ada homesaty tau kat sini..

    mummy>>>hu hu hu..bestkan pemandangan mcm tu...

    umi sufira>>.mmg ssgt...hubby sanggup lalu jlan lama utk ke tiram dr lalu hway....hu hu

    ReplyDelete
  4. Dik siti @ nurie

    kak Hazeleyed memang sukakan merenung ke lautan yang luas lepas...
    namun kurang kesempatan...
    tapi tak suka bila kena sun burn...adusss! mengambil masa yg lama nak puli...

    ReplyDelete