Monday, October 5, 2009

OPEN HOUSE UMAH GM

masih lagi dlm mood berhari raya....kali ni, ke rumah GM ku kat Anak Bukit, Senai........memula, mmg tak nak pergi sbb keadaan tak berapa mengizinkan...hubby pun keje malm..so, kalau ku drive berdua je ngn mia, mmg hubby ku tak benarkan....so, atas daya usaha bos aku, dia arrangekan driver tuk aku...ha ah ha..thank you bos.....so, layankan jelah gmbr2 di bwh ni.....kenyang giler makn satay,...he he he

anak daraku syok tgok show kat pentas

org gelak, dia pun sibuk gelak je...cm faham je apa org tu gelakkan.


eh, ibu amik gmbr mia eh.....

ni masa tgh tunggu "driver" dtg amik....
lmbtlah driver ni ibu,...mia dah lapar dah ni

buat keje japlah....

see anak dara aku...dia mmg selalu tlong basuh kete laki aku ni...ni sapu tangan
dia dibuatnyer lap sport rim lak...

tekun tu..penat aku marah, dia wat derk je...
tgok satay aku...byk tak?...ha ha ha
anak dara dah kepanasan...tudung pun dah buka dah...

SESI BERGAMBAR SYOK SENDIRI


sblh kiri aku nilah bos aku yg bek hati tu...





2 comments:

  1. amaboi mia..rajin nyer...siap bt keje jap sambil menunggu,,,meh tlong unti basuh keter..nanti unti bg duit raya yer..hehhehe

    ReplyDelete
  2. wan>>.dia mmg rajin sgt tolong ayah dia basuh kete..ishl...dah mcm anak laki pulak..

    ReplyDelete

Motivasi Diri

Saya terjumpa satu ayat motivasi ni. Ia bukanlah buku motivasi, tapi dari planner yang dihadiahkan oleh sahabat saya Puan Laila.  Ayatnya da...