Tuesday, September 29, 2009

MIA DAN SEPUPU BELAH HUSBAND


ni pulak, gmbr mia ngn sepupu-sepupu belah hasbd,..meriah sakan....anak dara aku ni lak, begitu kepoh ssgt bercerita ngn kawn2 dia ni...


































ni lak, sewaktu gi beraya umah nenek belah husbnd....tak cukup korum ni.....layan jelah gmb..mlas nak cter...he he he



















MIA DAN SEPUPU BELAH HUSBAND


ni pulak, gmbr mia ngn sepupu-sepupu belah hasbd,..meriah sakan....anak dara aku ni lak, begitu kepoh ssgt bercerita ngn kawn2 dia ni...


































ni lak, sewaktu gi beraya umah nenek belah husbnd....tak cukup korum ni.....layan jelah gmb..mlas nak cter...he he he



















Saturday, September 26, 2009

CUCU-CUCU PEREMPUAN ( BELAH AKU )

wah, gembira sakan anak dara aku jumpa sepupu sepapat dia...apa taknyer, lbih kurang je umur memasing......yg budak sorang ni, namanyer Farah.....lahir sama tahun ngn MIa tapi, dia bulan 2 n mia bulan 11..alahai, masa dia dah pandai berjalan, Mia dok sibuk nak bljr merangkak...ha ha ha ha...la ni, dah kamceng lak.......muka pun lbh kurang je....









gmabr-gmbr yg bertudung ni semua, masa malm raya....memasing sibuk dok nak tgok anak diaorg pakai tudung cmner.......semua tudung di sponsor oleh Mia Collection...he he he...anak dara aku ni mmg byk tudung.....mungkin ramai tak suka anak diaorg kecik2 dah pakaikan tudung....tapi, aku ada sebb2 tertentu nak soh anak dara aku pakai tudung....sbb utama, mestilah biar dia dah biasa pakai tudung.....dan side sbb yg lain, kalau jlan mlm, kan cuaca sejuk, so aku mmg pakaikan dia tudung.....dia ni pntng kene cuaca sejuk, mmglah asma dia dtg....he he eh.....layankan jelah gmbr sepupu sepapat mia ni....ni, belah akulah.....ada 5 org cucu pompuan mak ngn abah aku ni.....