Saturday, March 27, 2010

AKU YANG SENGAL

wah...aku ni dah kira sengal tahap gaban...aku selalu skodeng blog dia bila aku nak cari resepi baru or aku x de idea nak masak....dah berkali2 aku skodeng, tapi aku x taulah pulak selama ni tuan empunya blog tu, kawan sekolah aku rupernyer...hu hu hu....

aduhai....itu aku rasa kalau dia x tegur aku pasal dia kenai aku ngn laki aku, cnfirm aku tak tau pun saper tuan mempunya blog tu.......rasa kekesengalan betul.....

tuan empunya blog ini ARAH ini, minta maaf yerk....aku mmg tak cam langsung muka ko yg sntiasa tunduk tu..

Maaf ye SITI KHADIJAH....aku kenai ko..ye mmg kita x rapat, tapi kita ada pernah berbual...he he he.....






1 comment:

  1. Keh...keh...keh....dunia blog ni memang "kecik" kan? Lain kali, masuk blog org bagi salam....bukan main hendap2 aje : )

    ReplyDelete