Wednesday, March 10, 2010

MIA DI MAJLIS PERKAHWINAN

sabtu lepas, aku gi menghadiri jemputan perkahwinan FIL kakak aku ( jgn terkejut eh...bukan kawin 2 tau...kawin kali ke dua sbb isteri pertama meninggal).....pelamin hanyalah utk bergmbar2..tapi aku rasa, anak dara aku yg kaki bergmbr....aku suka tgok gmbr ceria dia kat sini.....( kesihatn dia betul2 terganggu 2 minggu ni)....rindu saat2 keceriaan mia.....cepat sembuh ye nak...




saper ntah ngajar amik gmbr angkat2 tgn...tapi aku perasan, anak dara aku ni dah mula pndai beraksi depan kamera.....ish..geram tul...


konon2, tgok tmpt lainlah konon...ish...





7 comments:

  1. hehe pandai nyer ank dare dia pose...hihi

    ReplyDelete
  2. qasehessal>>>itulah...ntah saper ntah ngajor...he he he..

    ReplyDelete
  3. 1st pic cam ada suh suh pose jek pndi lak tu

    ReplyDelete
  4. bestnya mia bergambar dgn gaya tersendiri kat kerusi pelamin...

    ReplyDelete
  5. hans>>>thank's hans..

    mummy dasy>>>penat org soh dok elok2..dia nak gak pose mcm tu..

    ibu emy efy eqy>>>>itula..mana ntah dpt idea...

    yatie jay>>>dia pilih sndiri tau kak ti...kat maidin jb...hik hik hik....kaki shopping mcm ibu dia..

    ReplyDelete