Tuesday, March 16, 2010

SUAMIKU FAHRIN AHMAD

"Assalamualaikum...yang..oh yang..buka pintu ni...abg balik"...
terpisat2 aku tgok jam...oh...dah kul 3.30 pg...hubby aku dah balik dah ni....aku bgun dah ke bilik sebelh smbil menyelak langsir utk pastikan itu mmg suami aku...
"aik?...FAHRIN AHMAD?....ish.....aku mimpi ke apa ni...
dia yang perasan aku menjengah, cuma tersenyum memandang aku...

cpat2 aku menampar pipi aku sndiri.."org kata, kalau rasa sakit, aku x bermimpi"....berkali-kali aku menampar pipi aku.."alah....naper x sakit"...hua hua hua hua...

"apa lagi tu yang,....sejuk kat luar ni..buka pintu cepat"......suara tu memanggil aku lg.
"arh...mimpi pun mimpilah..bukan senang nak bersuamikan FAHRIN AHMAD,..LINDA ONN pun x dapt tau"...bebel aku smbil cepat2 buka pintu....

"abang balik eh">..laju je tngan aku menyalam tangnnya,,,,..aduhai.....kuatnya genggaman dia...hik hik hik.....

tapi, baru part dia nak peluk aku, aku terdgr bunyi alarm kete kancil aku.......alah....jngnlh tersedar dulu...belum abis lg mimpi ni.....bila aku tgok jam, dah 6.30pg...hah...yg ni sah mmg suami aku yg real.....ha ha ha ha........

ish..rugi2....

6 comments:

  1. fuhh untungnya.... saya tunggu gak mimpi mcm tu tapi tak dapat plak.. ahahahskss

    ReplyDelete
  2. seb bek mimpi j kan kak?lau real da tntu2 menangis xberlagu abg zam tu...huhuhu

    ReplyDelete
  3. diarihatiku1976>>>ha ha ha.ct kalau boleh nak anuar zain..tapi oklah fahrin pun fahrinlah..

    hernee>>sbb minggu lpas tu fahrin berlakon ngn sharifah amani..tang dia minta maaf tu, amani cium tangn smbil peluk fahrin...ish....

    mummy>>alah, jgnlah iras fahrin...sawo matang gitu...

    seri>alah, lbh2 a,zam ckp akak giler glamor je...

    yatie>>hua hua hua...smapi skrg ku masih teringat2...ha ha haha

    ReplyDelete
  4. cess cessss..ingat fahrin ahmad mai umah...huhuhu..idaman den gak tu hahahahhahaaa..

    ReplyDelete