Thursday, May 14, 2009

MINAH CONTROL CUN







Anak dara aku ni control cun....dia dok je kat tepi tu sbb kat tmpt gelongsor tu ada 3 4 org budak2 boy yg seronok main....penat aku memjuk so dtg kat aku, dia ttp tak bergnjak.....control cun betullah.......dlm kete sibuk tunjuk kat tmn permainan ni,bila aku dah bawa gi situ, melekat lak ngan aku tak nak main.....

anyway, taman permainan ni dkt ngn nursery mia...memndangkan mr hubby dah mula keje shift, so, bila time hubby keje mlm, aku luangkanlah masa tuk layan mia ni singgah memana......kalau hubby keje siang, tak kuasa aku nak singgah.....baik balik umah masak....he he he.....

tapi, perasan tak, anak dara aku ni dah kurus cktlah....ke perasaan aku je....dia dah kurang makan...nak main je.....nasib baik susu still 4 5 botol sehari.......kang kalau anak aku kurus, aku makin mmbesar, tak best lak kan....ha ha ha ha

3 comments:

  1. hahaha ni leh gang Daneen control cun dlm sgl aspek tang majuk je x...hihihi sama cam me Daneen kering mummynye yg gelebung

    ReplyDelete
  2. Huhuuuu...tak seimbanglah kalau sorang mengecik dan sorang membesar....heheeee...

    ReplyDelete
  3. mummy>>itulah pasal...cm ne erk....dlm2 nak kurus tu, selera makan ttp ikutkan gak...he he he

    kak yatie>>>>mmg pun, zam siap perli....eh,perut mia dah kecik cktlah...bilalah perut ibu nak kecik lak ek...panas je telinga dgr.....

    ReplyDelete

Motivasi Diri

Saya terjumpa satu ayat motivasi ni. Ia bukanlah buku motivasi, tapi dari planner yang dihadiahkan oleh sahabat saya Puan Laila.  Ayatnya da...